קובי אוז ורבני צוהר

קובי אוז שר תפילת דרך למתגייסים לצה"ל

/5

קודם כל הרמתי גבה: מה לקובי אוז, החכם, המתוחכם, הפזמונאי העממי המחייך לתפילה דרך אשכרה רצינית למתגייסים? היוזמה היא של ארגון רבני צהר ליצור תפילה מיוחדת ליום הגיוס עבור הורי המתגייסים כדי לחזק את רוחם  למען יחזרו בבריאות ובבטחה לבתיהם.
קובי אוז הוא שהלחין ושר את התפילה, שהקרדיט על מילותיה הוא של ארגון הרבנים.  התפילה, יוצאת לאור ב-7 שפות שונות: עברית, אנגלית, רוסית, אמהרית, ערבית, צרפתית וספרדית .
סינגל התפילה יוצא בשתי גרסאות האחת – להורי המתגייסים, השניה להורים של מתגייסות לצה"ל.
את התפילה לא ניתן לצרף לפק"ל הצהלי, אבל אפשר לקבל ביוטיוב בטלפון החכם, לטובת כל מי שהתפילה של קובי אוז תחזק את רוחם.

בימוי, צילום ועריכה: משה חורי

רִבּוֹן כָּל הָעוֹלָמִים, מֶלֶךְ שֶׁהַשָּׁלוֹם שֶׁלּוֹ. בְּיוֹם זֶה שֶׁבּוֹ אָנוּ מְלַוִּים אֶת בְּנֵנוּ לְשָׁרֵת אֶת יִשְׂרָאֵל
בַּשֵּׁרוּת הַצְּבָאִי אָנוּ מַפִּילִים תְּחִנָּתֵנוּ לְפָנֶיךָ שֶׁתִּפְרֹשׂ סֻכַּת שְׁלֹמֶךָ עָלָיו/עָלֶיהָ וְעַל כָּל חַיָּלֵי צְבָא הַהֲגַנָָּה לְיִשְׂרָאֵל.
תֵּן בָּהֶם כֹּחַ, זְרִיזוּת וְשִׂמְחָה לְקַיֵּם מִצְוַת "עֶזְרַת יִשְׂרָאֵל מִיָּד צַר", וְתֵן בָּהֶם אֹמֶץ, תְּבוּנָה וּגְבוּרָה.
שְׁמֹר אוֹתָם מִכָּל צָרָה וְצוּקָה, פֶּגַע אוֹ מִכְשׁוֹל, וְהַחֲזִירָם לְבֵיתָם וּלְמִשְׁפַּחְתָּם שְׁלֵמִים בְּגוּפָם, בְּרוּחָם וּבְנַפְשָׁם, וִיקֻיַּם בָּהֶם מִקְרָא שֶׁכָּתוּב "הָאֵ-ל הַמְאַזְּרֵנִי חָיִל וַיִּתֵּן תָּמִים דַּרְכִּי".
וְקַיֵּם בִּבְנֵנוּ אֶת הַפָּסוּק: "יי יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ, יי יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם". אָמֵן. סֶלָה
יְבָרֶכְךָ יי וְיִשְׁמְרֶךָ. יָאֵר יי פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ. יִשָּׂא יי פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׂם לְךָ שָׁלוֹם.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן