קייזר צ'יפס - kaiser-chiefs-stay-together

Stay together

קייזר צ'יפס

הליקון
3.5/5

החדש של קייזר צ'יפס שונה מאלבומיהם הקודמים. מי שמתפקדת על תקן להקת אינדי רוק בריטית, סוטה לשבילי פופ נוחים. חפשו את השירים המלודיים. יש כאן לא מעט. מי ששופט אלבום עפ"י שירים קליטים, יישאר עם האלבום הזה. מעריצי ההרדרוק של הלהקה הבריטית יעקמו כנראה אף. יעדיפו את הישנים שלה. רוב האלבומים של "קייזר" בעבר היו בעלי אלמנטים חברתיים פוליטיים. ההרכב מתרחק, למשל,  מאלבום מחאה כמו  Education, Education Education & War' כדי להוציא לפועל שירים על יחסים, התמקדות במונוגמיה.

“There’s a hole in my soul that can only be filled by you”, שר ברגשנות ריקי וילסון בשיר .‘Hole In My Soul’ בעיבוד מעט קיטש לכלי מיתר, וצריכים להודות כי כסולן פופ הוא עושה יופי של עבודה גם ב – Parachute , שיצא כסינגל. כנ"ל High Society, המושר בקול פלסט.
בתמונה נמצא בריאן היגינס, המפיק שעבד עם פט שופ בויז וניו אורדר. ריקי וילסון , הסולן אומר שהשיר אינו זקוק להסברים. שיר האהבה הראשון של הלהקה מאז Ruby להיטם הגדול. ואכן: מי זקוק להסברים אחרי משפט כמו:
"אילו היה לנו מצנח אחד/ את יודעת שהייתי נותן אותו לך". על הניר טקסט שנשמע נדוש, אבל האזנה לשיר מעניקה להודעת הנאמנות והמסירות עוצמה משכנעת.
התבשיל המוסיקלי החדש מוביל מהקילרס ועד טייק ד'את בהפקה נוסח קולדפליי. הסאונד קליט, רענן ונגיש. בשורה התחתונה קשה להאשים את קייזר צ'יפס בדריכה במקום באלבומה השישי. מצד שני קשה לזהות את המוסיקה הזו עם שירים כמו ‘Oh My God’. שיצא ב-2004. חלק מהמבקרים שנתנו לאלבום הזה ציון בינוני אינם מתפלאים: הם רואים את השינוי מאז שסולן הלהקה ריקי וילסון הצטרף לחבר שופטי The Voice ב-2013. כאלבום פופ, יש לקייזר צ'יפס מה להציע. מי שמערכת הציפיות שלו מהלהקה נמצאת בגובה הרף שהציבו באלבומיהם הקודמים – עלול להתאכזב.

We Stay Together

Hole in My Soul 

Parachute 

Good Clean Fun

Why Do You Do It to Me?

Indoor Firework

Press Rewind

Happen in a Heartbeat

High Society

Sunday Morning

Still Waiting

וידיאו: Kaiser Chiefs – Parachute

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן