0Y0A3106

TS5

קרייג דיוויד בישראל

האנגר 11 ת"א
3.5/5

קרייג דיוויד החליף את הדי ג'איים שקדמו לו בהאנגר 11, ותפס את עמדת התקליטן כדי להשמיע את המוסיקה שלו לבדו מול קהל, שכנראה ידע למה הוא בא. אחדים שרו את השירים כאילו זה הלחם המוסיקלי היומיומי שלהם.
קרייג, אחד הכישרונות הגדולים שצמחו בתחום האר.אנ.בי הבריטי, ירה את השירים בזה אחר זה, כמעט ללא הפסקות ביניהם, נעזר בדיגיטציה שתעשה את העבודה.
15 שנה אחרי שהוציא את אלבום הבכורה שלו Born To Do It , הגיע קרייג דיוויד להאנגר בנמל ת"א  להמשך מסע ה – TS5, ערב שהתחיל כמסיבה פרטית לעשרה חברים  בביתו שבמיאמי, שצמחו בהמשך למאות ואלפים בעולם. השם TS5, בו בחר למופע מציין את מספר הדירה בה התגורר.
את מה שנקרא “pre-drinks/ house parties" המיר קרייג במופע די ג'י מבוקש מאוד במועדונים היוקרתיים בעולם. בלונדון נמכרו כל הכרטיסים לאירוע בפחות מעשר דקות. ההופעה בהאנגר הייתה סוג של הצצה למסיבה הפרטית בסלון ביתו במיאמי.
הזמר והדי. ג'יי הבריטי לקח פיקוד באמצעות הלפטופ והמיקרופון כדי להגיש שירים מקוריים וגם קאברים בסגנות ריתם נ' בלוז והיפ הופ. למרות שהוא מזוהה כזמר ריתם נ' בלוז, תחום הדי-ג'יי אינו זר לו. לפני קריירת הסולו המצליחה שלו (מכירות של 13 מיליון אלבומים, 13 שירים בטופ טן), קרייג שימש די ג'יי במועדונים בלונדון.
שירים על  אהבה, נפתוליה, סולפול מיוסיק, היפ הופ, ביטים סטיל דיסקו. קרייג דיוויד מאלתר לאורך השירים בטונים  שנשמעים מעט רכים-מתקתקים-סקסיים  מול די ג'ייז ראפרים אגרסיביים. מצד שני קרייג הוא זמר מקצוען, סינגר סונגרייטר, מיומן, בא לעבודה. אבל הייתה תחושה שהאמן קרייג דיוויד מתבזבז מעט בשאו של המתקלט קרייג דיוויד. 
קרייג דיוויד אינו הסטיבי וונדר של האלפיים, גם לא הדיג'יי האולטימטיבי, בסופו של הערב חשבתי: האם הייתי נהנה יותר לשמוע אותו בגרסת אולד סקול ריתם נ' בלוז מלווה בהרכב מהוקצע, ללא קונסולת די ג'יי מייצרת דיסטורשנים  ללא פולחן המתקלט ההיפראקטיבי? תורידו את "האם" ואת סימן השאלה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן