רבקה זוהר ולירון לב - עד שנתעורר

עד שנתעורר

רבקה זוהר לירון לב

מילים: נעם חורב לחן: לירון לב עיבוד והפקה מוסיקלית: תומר בירן
3.5/5

האם הקליפ מפרשן את הטקסט? אני מתרשם שהוא אומר דברים דרמטיים, שאינם נמצאים במילות השיר. משהו על גורלו של דור הטכנולוגיה? בקומוניקט שנשלח עם השיר נכתב שהטקסט בשיר "מעביר ביקורת על החברה הישראלית המכורה למסכים". זה קיים בקליפ, אבל לא בשיר.
בשיר – רבקה זוהר ולירון לב מבקשים "ללחוש את תפילת הנשארים", "לחזור למנגינות הכי פשוטות", "להתעורר לימים אחרים". "לחזור מהמבול זוגות זוגות".  כותב המילים העמיס על השיר כובד בקשות עצום מבלי שנדע למי מופנית הבקשה ומה מהות הבעיה. דלתות נטרקות, דמעות, שתיקות, שברים אינם מצליחים לחדד את סיבת המצוקה, לרדת לטיב "תפילת הנשארים".
המוסיקה מעטרת באלקטרוניקה, אבל במהות מזכירה לחנים מז'אנר הלהקות הצבאיות של פעם – גם בצורת השירה של הזוג. שיר קליט מאוד, אבל באין תשתית טקסטואלית, הוא הופך למעט שטחי או בלשון המבקרים של פעם – קיטש.

 בין הקירות , בין הגדרות / בין הדלתות הנטרקות / בין השעות , בין הדמעות / בין המילים והשתיקות / בין השירים ,בין השברים / תן לנו ללחוש את תפילת הנשארים
תן לנו לחזור למנגינות הכי פשוטות / לבושים בחסדים, יחפים מחרטות / עד שנתעורר לימים האחרים /תן לנו ללחוש את תפילת הנשארים
בין השבילים , הנחלים / היבשות הרחוקות / בין הסודות , בין הפרידות / הוודאות והספקות / בין השירים, בין השברים / תן לנו ללחוש את תפילת הנשארים.
תן לנו לחזור מהמבול , זוגות זוגות / לבושים בחסדים, יחפים מחרטות / עד שנתעורר לימים האחרים /תן לנו ללחוש את תפילת הנשארים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן