רוסו וויינברג צילום: מרגלית חרסונסקי

רוסו & ויינברג בפסטיבל הפסנתר

גלריה ישראלית מוזיאון תל-אביב
/5

זו הייתה צריכה להיות הופעת פולק רוגעת של צמד ישראלי הקורא לעצמו רוסו וויינברג Russo & Weinberg, אלא שקרו שני דברים: א. מערכת הסאונד קרסה בצורה, עד שרק הומור כמו של גלעד כהנא היה יכול להציל את המצב. ב. גלעד כהנא שהציל את המצב.
נפשות פועלות: עדי ויינברג, זמרת יוצרת וארז רוסו, מלחין ומפיק מוסיקלי, גיטריסט להקת הג'ירפות (מכאן כהנא). סיבת ההתכנסות: Stay אלבום חדש.
הם פתחו ה ב – Travel. עדי ישובה ליד הפסנתרן, יד נוספת,  ושרה בקול כמה ונוגה:

I wanna travel the world with you 
Counting the stars 
I wanna do everything you do 
Counting the stars

יצאנו איתם לסיור בעולמם. הם שרים על יחסי בינו-בינה בקו סגנוני אקוסטי רך-מלנכולי. אווירה עגמומית מתקתקה אופפת בדרך כלל את השירים. הוא תוהה על עצמו בקול שברירי. היא כבר רוצה להיות איתו בטיול סביב העולם, לספור כוכבים. 
שירים מלודיים להפליא. הלחנים, השירה והעיבודים משדרים אווירה רומנטית מהורהרת נוגה בהרמוניה של אחידות קולית מצוינת. גם העיבודים מדויקים. צליל הצ'לו של נעה איילי מעטר במינון משדרג את What Would You Do שמכניס את רוסו וויינברג לסערה רומנטית דרמטית.
כמו באלבום, גם בהופעה היופי המלודי, ההרמוניה המלטפת, הטון האחיד הם יתרונם של רוסו וויינברג, אם כי  לעיתים הופכים לחיסרון מסוים, תחושה שכל הנרטיב שלהם טבול באותה אווירה חד גונית, כאילו הם שרויים בחלום, ובא לך להגיד – תביאו  מעט גוונים אחרים, ובכל זאת היופי הזה מהלך עליך קסם.

Travel, Wake Up, What Would You Do, Take Me, My Man, All The Love Songs, Stay, All This Love, My Game, Africa Sheli, Bringing You Down, Castles In The Sun, Got a Long way down, Elvis – Suspicious Mind

עדי ויינברג – שירה גלוקנשפיל וכלי הקשה, ארז רוסו – שירה וגיטרה אקוסטית, אלון פרימן – פסנתר, נועה איילי צ'לי, מרק לזר בס.

Stay  ביקורת אלבום

צילום: מרגלית חרסונסקי

 

וידיאו: Stay

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן