רמי קלינשטיין עם יונתן רזאל - תמיד אליך

תמיד אליך

רמי קלינשטיין עם יונתן רזאל

מילים: יעקב הדס לחן: רמי קלינשטיין עיבוד והפקה מוסיקלית: רמי קלינשטיין בנצי גפני
3.5/5

"דואט מרגש", נכתב בהודעה לעיתונות. ניסיתי להסביר לעצמי מדוע  אינני נסחף. קלינשטיין את רזאל הם הרי זיווג לריגושים. המנגינה יפה, השירה ענוגה. מה רע?  אודה: אני לא נלהב מגל השירה/ פניה לאלוהים, כאילו  אנחנו נמצאים עכשיו בעידן הגאולה.  כולם גילו/ מגלים אותו חילונים כדתיים.
קיימת באוויר איזו התרפקות פופוליסטית כללית שאינני מצטרף אליה, לא משום שאינני ממחנה המאמינים, אלא משום שבטרנדים מהסוג הזה יש משהו המוני מרתיע.. אלוהים אצלי הוא חלקה מאוד פרטית,  ואני מחפש באמנות את הפינה האמתית הזו.  לא מצאתי אותה בשיר הזה. היתה יותר תחושה של  הצטרפות למנטרה על מתן תורה ומצוות, הארת הנשמות במוסיקה ספק מלנכולית ספק שמחה, ניסיון ליצור הזדהות בטקסט שבלוני צפוי. השיר הוא אחד משני שירים חדשים באוסף החדש של רמי קלינשטיין. האם קלינשטיין מחפש את הקהל של רזאל? מצד שני אולי באמת משהו עובר עליו שהוא מבקש מאלוהים: "זכני נא בתורתך ובמצוותך להאיר על נשמתי תעצומות אורך/ לחבר את נשמתי תמיד אלייך". בשורה תחתונה: אילו קלינשטיין הלחין את השיר ליונתן רזאל, ייתכן שכל ה"חפירה" הנ"ל הייתה נמנעת.

אלוקי תורה ומצוות לנו נתת/ צינור להתחבר אליך אותם עשית/ אלוקי תורה ומצוות לנו נתת/ אורות עליונים דרכם לנו שלחת/ אלוקי זכני נא בתורתך ובמצוותך/ לחבר את נשמתי תמיד אליך/ לחבר לחבר תמיד אליך/ אלוקי זכני נא בתורתך ובמצוותיך/ להאיר על נשמתי תעצומות אורך/ להאיר להאיר תעצומות אורך/ אלוקי תורה ומצוות לנו נתת/ צינור להתחבר אליך אותם עשית/ אלוקי זכני נא בתורתך ובמצוותיך/ לחבר את נשמתי תמיד אליך/ לחבר לחבר תמיד אליך/ אלוקי זכני נא בתורתך ובמצוותיך/ להאיר על נשמתי תעצומות אורך/ להאיר להאיר תעצומות אורך/ אלוקי זכני נא בתורתך ובמצוותיך/ לחבר את נשמתי תמיד אליך/ לחבר לחבר תמיד אליך

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן