אלטון ג''ון דואה ליפה Cold Heart

אד שירן – אלטון ג'ון ודואה ליפה מאחוריך!

שיתוף הפעולה של הזוג ברמיקס של פנאו יצר את להיט הדאנס הטוב ביותר של קיץ 2021

4/5

לראשונה מזה 15 שבועות, מישהו אחר מאשר אד שירן כובש את במצעד הסינגלים של בריטניה.
אלטון ג'ון ודואה ליפה עושים את זה עם  “Cold Heart” –  תערובת של שירי ג'ון, שבושלו על ידי "פנאו" השלישיה מסידני. שירן נמצא בפסגה עם "הרגלים רעים" (“Bad Habits”) במשך 11 שבועות, ולאחריו מכן  עם "צמרמורת" (“Shivers”), שהחליף אותו במקום הראשון ונשאר שם ארבעה שבועות.

זה התחיל בשמועות על שיתוף פעולה אפשרי בין ג'ון לליפה באוגוסט 2021. שניהם לא רק שלא הכחישו אלא הביעו התרגשות, והחלו לפרסם אפשרות על שיתוף פעולה על ידי הפצת גרסאות מצוירות של עצמם רוקדים במנגינת דיסקו, במדיות החברתיות שלהם. גם טריו פנאו חשפו שהם כתבו שיר עם "כוכב הפופ הגדול ביותר של אתמול" ו"כוכב הפופ הגדול ביותר של היום" . בהמשך ג'ון וליפה הכריזו רשמית על הסינגל ותאריך יציאתו – 13 באוגוסט 2021.
"Cold Heart" " הוא רמיקס של השלישייה האוסטרלית פנאו, שמכיל בתוכו ריכוז של הסינגלים של אלטון ג'ון "Rocket Man" מ-1972, "Sacrifice" מ-1989, "Kiss the Bride" מ-1983 ורצועת האלבום "Where's the Shoorah?" נלקח מתוך Blue Moves משנת 1976.

השיר מתחיל סגנון תואם הדאנס ביט העדכני של דואה ליפה, עם פנים לפתיחת המחודשת של המועדונים בתום תקופת הסגרים.  לאחר ששומעים את השורה הראשונהן של אלטון, דואה נכנסת עם מילות 'Rocket Man' , ומכאן ממשיכים לסלט הדאנס המופק נפלא. אחרי שתי האזנות נפלתי בשביו של המשאפ הזה. שיתוף הפעולה של הזוג והשילוב בין המילים של אלטון והצליל של דואה יוצר את להיט הדאנס הטוב ביותר של קיץ 2021, תואם מסלול ריקודים מושלם למועדון.

אד שירן אלטון ג'ון ודואה ליפה מאחוריך Elton John, Dua Lipa – Cold Heart

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן