אולי בראון הגיטריסט הבריטי המהולל ינגן עם אבי סינגולדה

/5

אולי בראון Oli Brown, פנומן הגיטרה בן ה-20 מגיע במרץ 2011 לרידינג 3 להראות את נפלאותיו בנגינת בלוז קלאסי ומקורי. במהלך הערב, יארח בראון את אבי סינגולדה לדואט גיטרות מסקרן.

 כשהיה אולי בראון בן, 15 הוא הוזמן לנגן בארה"ב כאורח בלהקת הבלוז Blinddog Smokin'. בנסיעה הזו לארה"ב, חימם הנער הרכבים נחשבים כמו Buddy Guy  ו- Taj Mahal. מאז נסיעתו הראשונה חוזר אולי בראון מידי שנה לארה"ב להופעות.  ב –  2008 הוחתם אולי בראון בלייבל הבלוז הגרמני הידוע Ruf Records. מנהל החברה, תומס רוף בעצמו טס לבריטניה כדי לראות את אולי מנגן. לא היה לו שום היסוס באשר להחתמתו.  
אלבום הבכורה
Open Road שיצא ב – 2008 קיבל ביקורות מעולות ומהללות בבריטניה ובאירופה. "יש לו את הבלוז באצבעות" כתב על נגינתו ה"קלאסיק רוק", ו – "מסתבר שעתיד הבלוז בהיר", כך מגזין "גיטריסט".

אולי בראון הוא האמן הבריטי היחיד שנבחר להופיע בכנס הבלוז הבינלאומי הנחשב בממפיס בשנת 2008. כשהיה אולי בממפיס הוא הוזמן על ידי Ardent Studios הידועים להקליט אלבום חי. האלבום זכה ל- 1.3 מיליון הורדות אונליין בשלושה שבועות.

חברת הגיטרות המצליחה Vanquish Guitar , נתנה חסות לגאון הגיטרה הצעיר ומייצרת גיטרת עם "חתימה אישית" של אולי בראון-  Oli Brown Signature Guitar

בשנת 2010 חזר אולי לאולפן כדי להקליט אלבום עם המפיק האגדי מייק ורנון (Fleetwood Mac, Eric Clapton, John Mayall) שלמעשה חזר מפרישה רק כדי לעבוד עם אולי על האלבום, נקרא Heads I Win Tails You Lose,

האלבום מכיל שמונה שירים מקוריים של בראון, עוד שני שירים משותפים של בראון ו-ורנון וכן שתי גרסאות כיסוי מיוחדות לשירים No Diggity ו- Fever. השנה הופיע בראון כמופע הראשי בבמת הבלוז וג'אז בפסטיבל גלסטונברי. בין שאר הפרסים שקיבל לאחרונה –  תואר זמר הבלוז הטוב של השנה בטקס פרסי הבלוז הבריטי,  וכן בתואר האמן הצעיר של השנה. ההפעה בישראל – מוצ"ש 5.3.2011 במועדון הרדינג 3, נמל ת"א.

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן