למות מקנאה

אייל גולן

מילים: יוסי גיספן לחן: עדי לאון
3/5

יאללה גולן תפסיק להקשיב למבקרים. לך על זה. הבום של ההילולה שווה יותר מהירוק הדולרי. מעולה יותר מההורדה הסלולארית. שלא תעז להקשיב לעצות כל החוכמולוגים. תן להם בבוזוקי ובחשמלית. יש פה להיט פיצוץ.
על מה הפעם? היא נותנת לך חום כזה גם בלילה גם ביום – עד שהיא שורפת, אבל הוא מבקש שתרסן קצת, שתרפה, שתלמד גם ל…עצבן, שהרי כמה חום יכול הבנאדם לספוג. ושתיתן לו לקחת לבד. הוא מרגיש שזה יותר מדי מצידה. רוצה לעשות את זה בעצמו – לרוץ כעיוור אחריה, שתיתן לו להתאמץ, לחצות לא גשר אחד בשבילה אלא גשרים אחדים. שתיתן לו למות מקנאה.

מה שהזכיר לי את הפרסומת ההיא לבנק הזה ש"מפנק, מפנק, מפנק", כל-כך מפנק שזה מתחיל להוציא מהדעת. שיפסיק לפנק ושייתן ללקוחות להגיע למתנות בלי עזרה. כל הכבוד לגיספן. קרא את הגבר רווי הפינוק הנשי. ומה הוא כבר מבקש? לא הרבה: תפנקי, אבל אל תפנקי יותר מדי. תני לי לחזר אחריך. תני לי לפתח קנאה. בקיצור, מסר אנטי שוביניסטי בעליל!  שתיתן לו לעבוד. ומה יקרה אחרי שיצוד את טרפו?
השיר מגיע עם השמח הזה, מזיז האגן הזה, המענתז הזה. ואני כבר רואה את קיסריה רוקדת מהיציעים ועד השורות הראשונות. מה איכפת לך, גולן מביקורת. אני מבין את הראש שלך, ואני מודה באשמה: מי שמנסה להזיז אותך משירים כאלה, פשוט לא מבין שהוא טוחן מילים.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

16 תגובות

  1. מצער אותי שבאופן קבוע מישהו מתחזה וכותב טוקבקים בשמי . כידוע אינני נוהג להגיב לביקורת וכבודו של כל מבקר במקומו.

  2. וואלהה חתיכת מבקר..אתה יודע לכתוב ??בוא נראה אותך כותב שירים לא כל מי שהוא קופי רייטר יכול לכתוב גם לאייל והמבין יבין. יוסי.ג.

  3. כל הכבוד ליוסמיוזיק באמת שיר מנצח ..לחן ומילים מגניבות כל הכבוד אייל גולן כמו תמיד אתה לא מאכזב

  4. יוסי אתה קורע אותי מצחוק. אבל מה שמצחיק הוא גם עצוב. ממכלול השורות שאתה מציין מתוך הסינגלים החדשים אני נחרדת לגלות שבמקום להתקדם ולו מעט אנחנו רק הולכים אחורה. יתכן שהביקורת והקהל לא יכולים לדור בכפיפה אחת. כל עוד זה מה שימשיכו לצרוך: נוסחאות שחוקות, גימיקים של רגע, חריזה נבובה ושטחיות, זה מה שיקבלו. נתערב שלא נחיה לחזות בשינוי?

  5. פשוט מלך!!
    "תני לרוץ כמו עיוור אחרייך תני למות מקנאה בגללך …"

  6. יפה מאוד!!!!
    כבוד למבקר! וכבוד לאייל המלך!!!
    באמת שיר מדהים שעושה שמח בגוף ובנשמה!!!
    אוהבים אותך אייל!!

  7. שאייל לעולם לא ישכח מאיפה הוא בא ושלא יעשה חשבון לאף אחד ויתן את מה שהוא אוהב ויודע לעשות הכי טוב בחירה מעולה תמשיך בשירים האלה

  8. לא כל שיר יכול להיות כמו "לנצח בני"
    צריך לגוון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן