איי סי/ די סי Power Up

איי סי/ די סי Power Up

יש מצב, שאוהבי רוק כבד יסכימו  ש - Power Up הוא אלבומה הטוב ביותר של איי סי/די סי מאז The Razor's Edge של 1990

3.5/5

בת כמה איי סי/ די סי? להקת הרוק האוסטרלית הוקמה בסידני בשנת 1973 על ידי האחים ילידי סקוטלנד,  מלקולם ואנגוס יאנג. שלוש שנים לפני יובל החמישים זה קורה כנגד כל הסיכויים: הלהקה מוציאה עוד אלבום.
בשנת 2014, נאלץ הגיטריסט המייסד מלקולם יאנג לעזוב את הלהקה כתוצאה מדמנציה, בעוד המתופף הוותיק פיל ראד נעצר באשמת החזקת סמים ואיומי רצח. בריאן ג'ונסון הסולן עזב (או פוטר) באמצע סיבוב הופעות לאלבום הקודם Rock or Bust  בגלל אובדן שמיעה; אקסל רוז של Guns N Roses החליפו כדי לסיים סיבוב הופעות. לפני שלוש שנים הלך לעולמו המייסד והגיטריסט מלקולם יאנג. לא הגיע הזמן לסגור את הבאסטה?
והנה כנגד כל הסיכויים Power Up, אלבומה ה-17 של הלהקה, מגיע השבוע (26.11.2020) למקום הראשון בבילבורד (הבסט סלר הכי מהיר השנה), ומסמן את חזרתם של הסולן בריאן ג'ונסון, המתופף פיל ראד והבסיסט קליף וויליאמס. 
יש מצב, שאוהבי רוק כבד יסכימו  ש – Power Up הוא אלבומה הטוב ביותר של איי סי/די סי מאז The Razor's Edge של 1990. גם מבקרי הרוק החמיאו. (ציון ממוצע 79 אתר הביקורת "מטהקריטיק") אל תחפשו להיטים. המסורת מנצחת. אלבום קילר. המבינים לעומקו של הצליל יגידו שמלקולם חסר, שהריפים של החשמליות פחות דינאמיים. עזבו. שטויות. בגדול: זה הצליל של איי סי /סי די. השירים משתלבים באופן עקבי בטון "הילד הרע" של ג'ונסון, בגוון הרוקיסטי הבלעדי של החבורה.
ג'ונסון מאמין ש"Power Up" הוא מסוג האלבומים, שיעורר השראה אצל ילדים ללכת לקנות גיטרות במקום לחפש שטויות בטיק טוק או להעריץ להקות קיי-פופ.  נראה שאיי סי / די סי דווקא פונה לקהל ה"זקן", ה"לא אופנתי". את המוזיקה שלה ניתן לזהות באופן מיידי באנרגיה שמשכנעת, שזה יכול לקרות גם 47 שנים אחרי שהלהקה קמה.

AC/DC – Shot In The Dark



AC/DC

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן