אלברט המונד

Yours to Keep

אלברט המונד ג'וניור בישראל

4/5

Yours to Keep הוא אלבום הבכורה של גיטריסט הסטרוקס, בנו של אלברט המונד האגדי, שמגיע להופעה בבארבי ת"א (16.7) ודי בהאזנה אחת כדי לגלות בו אוצרות פופ, למעשה – מוסיקת פופ-רוק משובח מהסוג שמזכיר קלאסיקות שישים שבעים כמו גם את הטובים שבשירי הסטרוקס, אם כי לטעמי הוא הרבה יותר עשיר מלודית. המונד מעדיף את הפשטות המוסיקלית הזו המתבססת על צלילי היקסטיז-סוונטיז על פני מורכבות יותר עכשווית. השיר הפותח Cartoon Music for Superheroes הוא מעין ביץ' בוייס מעודכן לימינו – הרמוניות יפות, טהורות
. In Transit מצוין, במיוחד עבודת הגיטרה בשילוב קלידים והקול הגבוה של המונד. פופ משובח בהחלט. Bright Young Thing הוא סופט רוק בסגנון השבעים.
"101" – להיט של ממש (שיר עם סיפור על אחת שאיבדה את דרכה, דגימת סאונד למטה), והוא נהייה להיטי יותר משמיעה לשמיעה. גם כאן – עיבוד יוצא מהכלל לגיטרות. גם "קשה לחיות בעיר" הוא אחד ההיילייטים של הדיסק. כנ"ל – "כל אחד מקבל כוכב".
מזמן לא שמעתי ריתם סקשן כל כך חי-טרי-מיומן-מהוקצע כמו שליווה את המונד בדיסק הזה. ג'וש לטנזי – בבס, מט רומנו – בתופים. המונד קיבל עזרה קולית מידיד – שון לנון הבן-של, וגן ג'וליאן קזבלנקס מהסטרוקס הראה נוכחות באולפן. בסך הכל, אם הולכים על נוסחת שילוב של פופ-רוק, המונד אחת האפשרויות הכי חמות והיותר מהוקצעות באלה האמשים.

*** את אלבומו השני Como Te Llama, שיצא ב 2008 קידם  אלברט המונד ג'וניור במופע החימום של קולדפליי. אלבומו השלישי Momentary Masters יצא ב 2015 ואלבומו האחרון הרביעי Francis Trouble יצא בתחילת מרץ השנה.

1. Cartoon Music For Super Heroes
  2. In Transit
  3. Everyone Gets A Star
  4. Bright Young Thing
  5. Blue Skies
  6. Back To The 101
  7. Call An Ambulance
  8. Scared
  9. Holiday
  10. (Hard To Live (In The City
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן