אלון אולארצ'יק וקפה שחור חזק2

בתוך עינייך

אלון אולארצ'יק וקפה שחור חזק

מילים ולחן: אלון אולארצ'יק וקפה שחור חזק הפקה מוסיקלית: עמית שגיא
4.5/5

נפתולי דרכי האהבה. הוא לא יבין מה בראש שלה. סיפור אהבה תמוה עם סוף לא ידוע. אילק סהלן ואורי אלמו מנסים לפצח אותה. האם האהבה תנצח או שיש משהו נוסף שצריך לתת לה. אלון אולארצ'יק מנסה לפתור את התסבוכת: היא בכלל אינה מעוניינת באהבה הזו. היא רוצה להשתחרר מהיחסים הקודמים להרגיש ריקה כדי להתמלא באהבה חדשה. זה מה שמדליק אותה.
החבירה של אולארצ'יק ל"קפה שחור חזק" הולידה חיבור מוצלח בין פופ לראפ, למעשה קונטרסטים יפים בין הקולות עם משב גרוב יפה. אולארצ'יק חש את הרוחות החדשות המנשבות, ומצליח לחבור אליהן בחן המיוחד שלו, בלי לוותר על המאפיין את סגנונו.

אירו: 
כשהשמש שוב עולה בי שוב המחשבה / אם גם בקרב הזה תנצח האהבה / לב פצוע ראש. תקוע תסביך כל מטר רבוע / סיפור אהבה תמוה עם סוף לא ידוע / ומדוע את לא אומרת כלום / מחפשת נחמה במקום שאין בו שום דבר / חלוקה בין האסור למותר / שלך ואם זה כך אז אני מוכרח / לתת רק לך להחליט מי זה שאוהב אותך / ומי זה שיצחק איתך ומי זה שיבכה איתך 
אבל את אבל את אבל את 
אלון : 
את מחכה לדבר אחר / את מבקשת להשתחרר / ולהתחיל מההתחלה / הנה השמש שלך עולה / את רוצה להרגיש ריקה / ולהתמלא באהבה חזקה / ולא משנה לך אם טוב או רע / יהיה אחר כך. 
אילק: 
בלילות שלי בין המחשבות אני עף, / לב שבור שנשרף מבקש מטף, את לא יוצאת לי מהראש כמה זה מטורף, / לא יודע אם זאת אהבה או שאני מכושף, / איש חכם אמר לי פעם אישה בונה אישה הורסת, / תן לה את מה שהיא צריכה אל תיתן לה ממך ללכת, / אם תיתן לה רק טוב היא תשמור אותך קרוב, / כי לאהוב זה לא הכל תחשוב טוב/ כי אולי הכל יסתדר אין מקום אחר / רוצה לתת לך נסיכה כל מה שחסר/תביני אהובה שלי את כל מה שאומר / כשהשמש עולה בבוקר שוב הכל חוזר, 
אלון : 
את מחכה לדבר אחר /את מבקשת להשתחרר / ולהתחיל מההתחלה / הנה השמש שלך עולה / את רוצה להרגיש ריקה / ולהתמלא באהבה חזקה / ולא משנה לך אם טוב או רע / יהיה אחר כך.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן