ג'יימס הטפילד אלטון ג'ון - Nothing Else Matters

אלטון ג'ון על Nothing Else Matters של מטאליקה "אחד השירים הטובים ביותר שנכתבו אי פעם"

ההצהרה של ג'ון שודרה בתוכניתו של הווארד שטרן של The Howard Stern Show וגרמה לסולן ג'יימס הטפילד לנגב דמעה

/5

אלטון ג'ון ריגש את סולן מטאליקה, ג'יימס הטפילד, לאחר שכינה את השיר 'Nothing Else Matters' – "אחד השירים הטובים ביותר שנכתבו אי פעם". ההצהרה של ג'ון שודרה בתוכניתו של הווארד שטרן של The Howard Stern Show ביום חמישי (9 בספטמבר), שהתייחסה לאלבום הקאברים החדש שלהם 'The Metallica Blacklist'. לביצוע השיר הצטרפה מיילי סיירוס שבאלבום משתתפת בביצוע הבלדה עם אלטון ג'ון, יו-יו מא, רוברט טרוחילו, וצ'אד סמית', מתופף "רד הוט צ'ילי פפרס".
בהופעת אורח באמצעות זום, ג'ון ביטא את אהבתו לשיר ואמר: "שמעו, זהו אחד השירים הטובים ביותר שנכתבו אי פעם. זה שיר שלעולם אינו מזדקן. מבנה האקורד, הלחן, המעברים, זוהי דרמה לכל אורך השיר".
"אני חייב לומר מטאליקה היא כנראה הקרם דה לה קרם של להקות מסוג זה. אי אפשר באמת להגדיר אותם. הם לא להקת הבי מטאל. הם להקה מוזיקלית, והשיר הזה זכל כך מלודי – הוא באמת נהדר."
הטפילד התרגש מהמילים של ג'ון, הניח יד על פניו וניגב דמעה בעדינות מעינו. לארס אולריך, מתופף מטאליקה, שישב ליד הטפילד, אמר בתגובה: "הרגשתי את דבריך בשפת הגוף שלו כשאמרת שזה אחד השירים הגדולים ביותר שנכתבו אי פעם … זה פשוט מדהים לשמוע".
ג'ון וסיירוס אינם השמות הגדולים היחידים שמופיעים ב'הרשימה השחורה של מטאליקה שחגגה 30 שנה להוצאת התקליט The Black Album. 53 אמנים התגייסו לכסות את שיריו.

מטאליקה – Nothing Else Matters

אלטון ג'ון על Nothing Else Matters

מיילי סיירוס ומטאליקה – Nothing Else Matter בתוכניתו של הווארד שטרן

Metallica Facebook

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן