אליאדס אוצ'ואה מה – Buena Vista Social Club להופעה אחת

/5

אליאדס אוצ'ואה Eliades Ochoa, המוסיקאי הקובני מההרכב המקורי "בואנה ויסטה סושל קלאב" Buena Vista Social Club, מגיע לישראל בליווי 8 נגנים להופעה אחת ב-26.7
ה – Buena Vista Social Club החל לפעול בשנות ה 40 כמועדון מוזיקה וריקודים בהוואנה, קובה ושימש בית למוזיקאים רבים. ב – 1996, יותר מ – 50 שנה לאחר שנסגר המועדון, אחרי שמשטרו הקומוניסטי של פידל קסטרו סילק את כל סממני הקפיטליזם מהמדינה, יצא האלבום עם הקלטות של המוסיקה הקובנית, חלקם מתוך השירים שהושמעו במועדון. האלבום הוקלט בשישה ימים בלבד והכיל 14 שירים.
על הפקת האלבום היו אחראים הגיטריסט האמריקאי Ry Cooder והמפיק המוזיקלי Nick Gold שיזם את הפרוייקט, יחד עם הגיטריסט Eliades Ochoa, הבסיסט Orlando Cachaito López. האלבום זכה להצלחה בינלאומית גדולה והופעות ענק ברחבי העולם באירופה, בקרנגי הול בניו יורק, שבעקבותיה נולד הסרט הדקומונטרי שנקרא על שם האלבום בבימויו של הגרמני וים ונדרס, ששילב שירים וראיונות עם המוסיקאים בהוואנה. הסרט היה מועמד לאוסקר וקטף את התואר "הסרט הדקומונטרי הטוב" של פרסי הקולנוע האירופאי.
ההצלחה של האלבום והסרט – הזניקו את המוסיקה הקובנית לפסגות של ביקושים בכל העולם. אוצ'ואה שהשתתף באלבום ובסרט נחשב אחד המוסיקאים הידועים והמוערכים ביותר בקובה. היום נקרא המופע שלו – Eliades Ochoa – Buena Vista Social Club. ההרכב שיופיע ב-26.7 במשכן לאומנויות הבמה כולל 8 נגנים:

Eliades OCHOA BUSTAMANTE -Singer & Lead Guitar
Marco Antonio FERNÁNDEZ LÓPEZ- Piano
Osnel ODIT BAVASTRO – Guitar & backing vocals
José Angel MARTINEZ NIEVES- Bass & backing vocals
Jorge MATURELL ROMERO- Percussion
Eglis OCHOA HIDALGO- Maracas & backing vocals
Alain Antonio DRAGONI COTORRUELO- Trumpet
Lennis LARA CASTELLANOS -Trumpet

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן