אליס קופר - Spark in the Dark The Best Of Alice Cooper

Spark In The Dark: The Best Of Alice Cooper

אליס קופר

אן.אם.סי
/5

שיעורי בית לקראת ההופעה. קבלו הרבה ניצוצות של אליס קופר, הרוקר שמגיע לבלומפילד ביוני. לפי השירים, נגיע לחגוג איתו את הקאמבק הנצחי. בין ה-36 שירים תמצאו את Poison, Hey Stoopid, Freed My Frankebstein, House On Fire וגרסאות לייב של School's Out ו – Billion Dollar Babies גם No More Mr Nice Guy. אכן: הכנה אולטימטיבית לקראת חגיגת המנוני הרוק.
"אליס קופר" הייתה למעשה להקה שהוקמה ע"י הזמר Vincent Damon Furnier יליד דטרויט (1948). בהמשך וינסנט דאמון "גנב" את השם לעצמו. קופר נחשב חלוץ בתחום ההבי מטאל – בגישה התיאטרלית והאלימה שלו שנועדה להמם את שומעיו. ההצגה הושפעה מסרטי אימה, הצגות בידור ("וודוויל") ושילובים של הבי מטאל ו – גראז' רוק.
ההצגות הראשונות כללו אמצעים להוצאה להורג כסאות חשמליים, גיליוטינות, גם שלוליות דם מלאכותיות ונחש חנק ענק, כשהשחקן הראשי – Furnier מאופר דו-מיני כבד ומפלצתי. מוסיקה? אני זוכר ימים במהלך השבעים שהרוק המטאלי של אליס קופר שבה אותי, לא ירד מהפטיפון שלי – השילובים של Raw רוק, ריפים פשוטים אבל מאוד מהוקצעים, קול מחוספס מלא הבעה ומלודיות קליטות היה יחיד במינו. רוק נ'רול הכי בסיסי אבל אותנטי עד הסוף, סוחף ומלהיב.
ורבותי – הרוק הזה ממשיך להיות רלוונטי, לא פג תוקפו. ואפשר לקבוע: מי שאינו מכיר אליס קופר – לא מכיר רוק אמריקני. הרבה ניצוצות אולד סקול רוק מתפוצצים בחשכה.  great compilation .

השירים

Poison,Bed of Nails,Hey Stoopid,House of Fire,Spark In the Dark,Trash,Hell is Living Without You,I'm Your Gun,Snakebite,Burning Our Bed,Dangerous Tonight,Might As Well Be On Mars,Hurricane Years,Bad Place Alone,You're My Temptation,Stolen Prayer,Love's a Loaded Gun,Feed My Frankenstein,Lost In America,Only My Heart Talkin',It's Me,Little By Little,Die For You,Dirty Dreams,Wind Up Toy,Nothing's Free,Sideshow,Unholy War,Cleansed By Fire,No More Mr. Nice Guy Live,Billion Dollar Babies Live, School's Out Live

וידיאו: Schools Out

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן