אלישה קיז - Love Looks Better

אלישה קיז – Love Looks Better

"שכחנו להסתכל אחד על השני, שכחנו להישאר אחד עם השני, להקשיב אחד לשני"

4/5

נחזור לסול פשוט כמו שאלישה קיז מתכוונת ב"אהבה נראית טוב יותר", סינגל  אחרון לפני צאת האלבום "אלישה". הסרטון  הגיע מהופעה בטקס ליגת הכדורגל הארצית בארה"ב (NFL)
 אלישה משווקת אהבה על רקע עולם בקטסטרופה: "בואו ניקח את הרגע הזה כדי לזכור כמה זה חזק לראות אחד את השני, באמת לראות אחד את השני".
וגם: "שכחנו להסתכל אחד על השני, שכחנו להישאר אחד עם השני, להקשיב אחד לשני", אמרה. מסך גדול הבהב תמונות של אחדות וציוני דרך, החל מסימן שלום הכולל יד בשחור ולבן ועד לנחיתה על הירח. “Can we talk for a minute?/Stop for a minute?/All I wanna do is you", הא שרה. "אה, אנחנו יכולים לגעת לרגע? / להיות אנחנו לשניה? / לא משנה למה אני נותנת את זה / האהבה שלי נראית יותר טוב עליך."
אלישה חברה ל- NFL כדי להשיק קרן תרומות של 1 מיליארד דולר לתמיכה בעסקים וקהילות שחורות. היא משתמשת תמיד בבמה שלה כדי לעזור לנזקקים.
בשמה המקורי – אלישה אוג'לו קוק. בת 39. זמרתנשמה ורית'ם אנד בלוז, פזמונאית, פסנתרנית ומפיקת תקליטים. למדה מוזיקה קלאסית, וניגנה יצירות של בטהובן, מוצרט והמלחין החביב עליה, שופן.אלבום הבכורה שלה "Songs in A Minor" מכר יותר מ-12 מיליון עותקים ברחבי העולם וזכה בחמישה פרסי גראמי ב-2002.
ב-4 ביולי 2013 הופיעה קיז לראשונה בישראל, במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה "Set The World On Fire Tour". ואירחה את עידן רייכל.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן