אלן פרסונס יקיים קונצרט עם הפילהרמונית הישראלית

/5

אייקון המוזיקה אלן פרסונס חוזר לישראל – הפעם לקונצרט עם הפילהרמונית הישראלית, שיתקיים ב- 4 ביוני בהיכל התרבות בתל אביב. על התזמורת ינצח טום ברוקס שותפו המוסיקלי של פרסונס . ההופעה בישראל תהיה שיאו של סיבוב הופעות שמקיים פרסונס באירופה לרגל יום הולדתו ה- 70 שחל לאחרונה. זו הפעם הראשונה בתולדותיו של פרסונס שהוא יופיע עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית. זהו ביקורו הרביעי של פרסונס בישראל.  בפעמים הקודמות (2010, 2015, 2017) הוא הגיע לכאן מלווה בלהקתו.  בסיבוב ההופעות הנוכחי פרסונס חוגג גם את צאת אלבומו החדש The secret שיצא לחנויות בחודש אפריל הקרוב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 255 ₪ ל- 995 ₪.
פרסונס הוא אחד מנציגי דור הפרוגרסיב רוק של פעם חוצה הזמנים.  פרסונס המשיך משך השנים לרוץ עם הפורמט שיסד עם אריק וולפסון, שניהם טכנאי סאונד לשעבר באולפני אייבי רוד בלונדון שעבדו בין השאר על "הצד האפל של הירח" של פינק פלויד.
פרסונס  הוא קודם כל גאון אולפני הקלטות שתמיד אהב לעשות שימוש בזמרים אורחים. אחרי אריק וולפסון, המפיק, המוסיקאי והזמר, שותפו לפרויקט שנפטר ב-2009, הוא עבד עם אלן קלארק מההוליס, עם קולין בלנסטון מהזומביז, גם עם ג'ון מילסכריס ריינבו  ואחרים, כשהמטרה היא להשיג את הסאונד הנכון לו. היום אלן פרסונס שר לא מעט בעצמו. אבל הוא גם אינו חושש לשמש אחד הנגנים ולהישאר מאחור. בין להיטיו הגדולים: וביניהם Eye in the Sky, Turn of a Friendly Card, Old and Wise, Games People Play, Prime Time, Psychobabble
אלן פרסונס: "אנחנו נרגשים מאוד לחזור לישראל שוב. זו תהיה הפעם הרביעית שננגן לקהל הישראלי המדהים. זה יהיה עונג גדול לעבוד עם הפילהרמונית הישראלית ולנגן במקום כל כך יוקרתי. אנו מצפים להציג כמה מהשירים החדשים מהאלבום החדש, The Secret, אשר ישוחרר עד הגעתנו לישראל".

על הופעתו בישראל

 "Alan Parsons Symphonic Project "Eye In The Sky 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן