אל ג'ארו Accentuate the Positive

אל ג'ארו Accentuate the Positive

אל ג'ארו, זמר בסגנון שהוא משהו בין ג'ון הנדריקס ובובי מקפרין, דאג קודם כול להרכב נגנים מהשורה הראשונה

וארב הליקון
4/5

אל ג'ארו, זמר בסגנון שהוא משהו בין ג'ון הנדריקס ובובי מקפרין, דאג קודם כול להרכב נגנים מהשורה הראשונה. בגרסה ל"מיי פוליש הרט" הוא מקבל ליווי מדוייק, ללא גרם מיותר של שומן מוסיקלי. ברשימת הנגנים שהגיעו לאולפנו נמצאים קית' אנדרסון בסקסופון, לארי וויליאמס בקלידים, כריסטיאן מקבריד בבס, אנטוני וילסון בגיטרה.
לג'ארו יש "את זה" מכול בחינה ובעיקר קול גמיש להפליא. בתפריט סווינג מצוין ב"לראות את האור" בליווי המונד בי-3, בלדה רומנטית, "מידניט סאן", המושרת נינוח בפרייזינג מושלם, בטון חם ומלטף, בליווי צליל מפוחית יוצא מהכלל (טולאק אולסטד). סטנדרטים, שירים מקוריים וגם קטעי ג'אז שג'ארו כתב להם טקסטים כ"גרובין היי" של גילספי. ג'ארו תמיד חובה לאוהבי ג'אז ווקאלי.

למרות שבמרכזו שירים משנות הארבעים של המאה ה -20, אל ג'ארו מגיש אלבום ג'אז מודרני שממשיך את הקאמבק שלו בשנת 2000 של האלבום Tomorrow Today. הההפקה של טומי ליפומה ממוקדת מרוכז סביב השירה הגמישה והתמיד מעוררת עדיין של ג'ארו, בין בלדה לקצב. הכיסוי שלו "My Foolish Heart" יפהפה, כנ"ל הסטנדרט "Ac-Cent-Tchu-Ate the Positive," משנת 1944 הפך כאן לקטע פאנקי מלהיב. זהו אלבום , המציג את את המיוחד והמקורי בשירה של ג'ארו שפונה למעריצים ותיקים ולמאזיני ג'אז עכשוויים כאחד.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן