קרן פלס זאפה הרצליה בלי קהל

אם אלה החיים בלי קהל

קרן פלס

זאפה הרצליה
/5

מה עושה הופעה בלי קהל? קרן פלס מתנה אהבים עם המוסיקה. חיוך של הנאה עצמית ב"אלה החיים", לוקחת את השיר לפסגות הדרמה. נותנת "הכל"  אבל האם אפשר יותר בקטן, בלי להתנפל על השיר בלי לרוץ לפניו.
הקורונה ממלאת השראה. "מתוך המקומות הכי מפחידים צומחים הדברים הכי יפים",  היא אומרת וממשיכה באותה  מתיקות מלודרמטית ב"מבול".  הופעה נטו עם פסנתר בלי קהל היא קרן פלס בקווי מתאר הכי מדויקים לטוב ולרע. ב"אנחנו שקופים"  עם רון בוחניק מצטרפים 2 גיטריסטים שנשארים איתה ל"באת לי פתאום". שרה לחברה בבידוד "לשם", עוזבת פסנתר ושרה מתוך השראה גדולה, לפני שהיא מזמינה את אלדד כהן ל"כלום לא טעים" בסלסול לייט נוגה ונוגע. היא מסיימת ב"ואת". תני לרגש לרוץ לפניך, גם לפני הראל סקעת.
יש  שאוהבים לשנוא אותה, אולי בגלל שהיא אינה מסתירה אהבה עצמית ענקית ועפה על עצמה. צריך להודות: קרן פלס כותבת טוב. יודעת לספר סיפור בשיר, לחרוז אותו נכון, להעניק לו מנגינה ומקצב וגם לבצע מהוקצע. יש לה חן מיוחד משלה, היא פרפורמרית מצוינת.
מצד שני  אני אומר לקרן: תריגעי, קרן. רילקס בייבי. את פרפורמרית מעולה, אבל אל תנסי להיות אובר פרפורמרית. תקטיני מעט ואז תהיי באמת גדולה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן