אנדרה ריו יוקרן לייב ב-1400 בתי קולנוע

/5

טוענים שהוא אחד הבלופים הגדולים של עולם המוסיקה, אבל המופע הקלאסי-קל שלו הוא אחד המוצרים המצליחים-נדרשים ביותר בעולם, שמפרנס את ענף הטיולים והתיירות. אנדרה ריו (שם מלא: אנדרה ליאון מארי ניקולס ריו) הוא כנר ומנצח הולנדי, ששינה את נוף המוסיקה הקלסית והפך אותה למופע קלאסי-קל מלא גימיקים וחנופה. ריו עומד כשפניו אל הקהל ומשלהב אותו ככוכב רוק, תוך כדי ניצוח על התזמורת והמקהלה ונגינה בכינורו.
מלבד וואלסים ואופרות מפורסמות, מנצח ריו על שירי פופ, שירי עם ונעימות מסרטים. לעיתים קרובות הוא מקים הקהל לריקודים. המופע של ריו הוא בידור, המשלב לעיתים הומור סלפסטיק. ריו לא חושש גם מפעלולים שנחשבים "חילול הקודש" במוזיקה הקלאסית הישנה, כמו נגרסת סלסה של הסימפוניה החמישית של בטהובן, או ביצוע "או‏לַ‏ה וואלס" שהוא שיר רוק לפי מנגינת הדנובה הכחולה של יוהאן שטראוס.
בהופעותיו מושקעים סכומי כסף עתק. בהופעה בדנמרק השתתפו שלוש-מאות נגני חמת חלילים, ובקנדה הוקמה רחבת החלקה על קרח בה הופיעו מחליקים-אקרובטים לצלילי נעימת הסרט טיטניק. התפאורה היא לעיתים ארמון בגודל טבעי. הוא הופיע בארמון שנברון בווינה, פארק אפטלינג, הרוג'רס סנטר שבקנדה, הסיטי רדיו מיוזיק הול בניו יורק, אצטדיון דוקלנדס שבאוסטרליה. ריו הולך גם על מתכון אצטדיונים, כמו הופעה במלבורן אוסטרליה ל- 38,000 איש.
עכשיו מודיע ריו כי הוא הולך לקולנוע. לרגל עשור לקונצרטים המתוקשרים, יוקרן הקונצרט המפואר שלו ב-1400 בתי קולנוע בעולם (אירופה, ארה"ב) ב-19 ביולי בו זמנית באמצעות לווין.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן