אנדרסון .פאק משתפים בשיר חדש 'Yours To Take'

אנדרסון .פאק משתפים בשיר חדש 'Yours To Take' באמצעות פרסומת של באדוויזר

לאחרונה, אנדרסון.פאק מתמקד ב- Silk Sonic, הפרויקט המשותף עם ברונו מארס. השניים הוציאו את אלבום הבכורה שלהם, 'An Evening With Silk Sonic', יחד בשנה שעברה.

/5

Anderson .Paak משתפים ברצועה/ קליפ חדשים חדשה – 'Yours To Take' באמצעות פרסומת חדשה לבירה באדוויזר (Budweiser). השיר מסמן את היצירה הראשונה של הראפר, הזמר, המתופף והמפיק מאז הוציאו את הסינגל 'Jewelz' משנת 2020.
"אתם בטוחים שאתם יכול להיות כמוהם?" הוא שואל בתחילת השיר. "יש לך מה שצריך כדי לנצח?" מאוחר יותר, הוא מוסיף הבטחה ואזהרה: "אנחנו יכולים להזמין הופעה על הירח, אבל הלהקה שלי לא מנגנת EDM / אני במדינת השמש אבל הם יהיו הכי מוצלים / צעירים, שחורים, מחוננים ומסוכ נים / אל תשחקו איתנו."
הקליפ בן קרוב לשתי דקות מסתיים בצילום של אולם מוזיקה עמוס, כ ש-Paak מצהיר: "אני תמיד אנגן כדי לנצח".
לאחרונה, אנדרסון.פאק מתמקד ב- Silk Sonic, הפרויקט המשותף עם ברונו מארס. השניים הוציאו את אלבום הבכורה שלהם, 'An Evening With Silk Sonic', יחד בשנה שעברה. הביקורת שיבחה את המוזיקה השמחה שנוצרה מהסינרגיה של שני מוחות יצירתיים יוקדים.
בטקס פרסי הגראמי לשנת 2022, Silk Sonic היה אחד המנצחים הגדולים של הערב. הם ליקטו ארבעה פרסים עבור הסינגל שלהם 'Leave The Door Open', כולל תקליט השנה, שיר השנה, ביצוע ה-R&B הטוב ביותר ושיר ה-R&B הטוב ביותר.

סילק סוניק An Evening with Silk Sonic

Anderson .Paak x Budweiser | Yours To Take

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן