אנריקה איגלסיאס בהיכל התרבות במאי

/5

אחרי שאביו חוליו הופיע ההיכל נוקיה בספטמבר 2009, מגיע גם הבן, אנריקה איגלסיאס, להופעה אחת באיטצדיון ביד-אליהוב- 30.5.11.
אנריקה הוציא ביולי 2010 את אלבומו "אופוריה" דיסק דו-לשוני, ספרדית מעורבת באנגלית בצליל עכשווי מלוטש, בספרד הוא המיס השנה לבבות עם השיר – "כאשר אני מתאהב" (Quando Me Enarmoro) בדואט עם עוד שובר לבבות לטיני – חואן לואיס גואר. אנריקה הלך על הפקה דאנס פופ היפ הופית בשיתוף הראפר Pitbull בסימפול מתוך All Night Long של ליונל ריצ'י.
אנריקה מיגואל איגלסיאס פרייסל נולד ב-1975 במדריד, שם התגורר עם אמו, אחיו ואחותו. ב-1982, אמו שלחה אותו להתגורר עם אביו, ענק הזמר הלטיני חוליו איגלסיאס במיאמי. אנריקה נחשף לשלוש תרבויות – ההיספאנית, האירופאית והאמריקנית. את הקריירה המוסיקלית שלו פתח עוד כשלמד בתיכון. את התפקיד המוסיקלי הראשון עשה בהפקה של "הלו דולי", לאחר שלמד שנה מנהל עסקים, החליט לחזור לאהבתו הגדולה (המוסיקה) תחילה סרב לזהותת עצמו עם השם איגלזיאס, וקרא לעצמו אנריקה מרטינז. רק אחרי שחתם על חוזה הקלטות ראשון, חזר לשמו המקורי. אלבומו הראשון שנקרא בפשטות "אנריקה איגלסיאס" (1995) נמכר בלמעלה ממיליון עותקים. אלבומו השני Vivir כבר עבר את החמישה מיליון עותקים במכירות. הוא חימם את ברוס ספרינגסטין, אלטון ג'ון ובילי ג'ואל. ב-1996 זכה בגראמי על "המבצע הלטיני הטוב ביותר". עד היום מכר אנריקה 23 מיליוני תקליטים בשפה הספרדית.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן