אסף אבידן יחמם את בוב דילן

/5

אסף אבידן נבחר להיות האמן הישראלי שיפתח את הופעתו של בוב דילן בישראל רמת גן 20 ביוני 2011. בכך מצטרף אבידן לאורחת נוספת שנבחרה להתארח בהופעתו של דין : ריקי לי ג'ונס.המופע יחל בשעה 20:15. מפיקיו ממליצים להגיע לשערי האצטדיון לא יאוחר משעה 19:30. שערי האצטדיון יפתחו כבר בשעה 15:30
בשביל אבידן – רגע מרגש עד כלות לפגוש האגדה, גדול כותבי הפופ-פולק-רוק בשישים – במימדיה הטבעיים. אני ממליץ לו להגיד לדילן Happy Birthday Bob Dylan במלאת לו 70. ושלא ישכח שהוא את שמו המקורי – צימרמן, רוברט אלן צימרמן, יליד 24 במאי, מינסוטה, כיום מחלק ביתו בבית בחוף מאליבו בקליפורניה עם ביתו במינסוטה בשכנות לאחיו. יש אומרים שדילן הוא אישיות כל כך מפורסמת, שהאיש היחד בעולם שאינו מודע לתהילתו הוא בוב דילן עצמו. הוא מתרחק מפולחן הסטאריות כמו מאש. דוגמה: כשמטוסו מגיע לשדה תעופה, הוא מעדיף לקחת אוטובוס הביתה מאשר להשתמש בלימוזינה. בהופעותו האחרונה בארץ, צלמים מקומיים שהמתינו לו בשדה תעופה – השתוממו כאשר דילן לא ירד מהמטוס. התברר כי הוא טס למצרים ומשם, לקח מונית ועבר את כל סיני כדי להגיע להופעה בזמן.
 אגב, דילן כמעט אינו מפסיק להופיע. את סיבובי ההופעות שלו מכנים 'The Never Ending Tour' מאז שנות השמונים. הוא נמצא בדרכים מאז 1988 ומסוגל להגיע ל-200 הופעות בשנה. בסוף 2010 נרשמו לו 2300 הופעות. אחת החידות שלא בטוח שלדילן יש את התשובה המדויקת עליה – כמה ילדים יש לו? משיהו נקט בצספר 20 מאינספור נשים. המוכר ביותר הוא ג'ייקוב דילן, בולן להקת The Wallflowers.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן