שלומית ג'רסי

האלמונית – שלומית ג'רסי -אאוט!

אקס פקטור ההופעות החיות

/5

השופטים התפעלו מהביצוע של דניאל יפה ל –  End Of Time של ביונסה. עברי לידר נסחף בסופרלטיב: "את הזמרת היחידה בארץ שיכולה לשיר ביונסה". אני לא חשבתי על ביונסה אלא יותר על ההעמדה והעיבוד הבומבסטיים שהאפילו על הזמרת.
עברי לידר, שהחזיר את דודו איבגי, חזר והתנצל על הטעות שבהדחתו. איבגי ששר "קח אותי" של היהודים הצדיק את ההתנצלות. הוא עושה את זה בכפכפים, בלבוש "יפה" (נוראי, הלבישו אותו כמו לבר מצווה). ברגע שהוא פותח פה, נעלמת דמות השכן שממול מהמכולת של פרוספר. זה מישהו אחר.
הביצוע הטוב ביותר בשלב הזה של התחרות שייך לאוהד ועוז, After The Sun  לשיר של סיה Soon We'll Be Found. זו היתה ההופעה המקצועית ביותר – בחלוקת האנרגיות הקוליות בין שניהם, בהעמדה, אפילו בשימוש בשפת הסימנים.
פורטיס טעה, כשהעיר לטל גינת על הסטטיות הבימתית שלה ב – Just Give me A Reason של פינק. הוא אמר: "ציפיתי לראות את טל יותר אריה". אני ציפיתי שלפורטיס יהיו תובנות יותר חכמות כשופט בתחרות. אריה הרוק ששואג על הבמה התגלה כאן כשה תמים. הוא נשמע פתטי במיוחד כשהצטרף לקיטש שמשווקת התוכנית על הזוג עידו ועטרה כשאמר: "יש לי הרגשה שעשינו שידוך. תזמינו אותנו לחתונה" במקום להתייחס לביצוע עצמו, שנשמע בינוני מאוד.
מבחינה קולית – אנה טימופיי היא הזוכה באקס פקטור. רמה בפני עצמה בקרוס אובר בין אופרה לפופ. יכולה להיכנס לשורה הראשונה בעולם בז'אנר הזה.
הדר לי בעלת קול ה – Soul  הנהדר ראויה הייתה להישאר בתחרות. אני מעדיף אותה על החבורה המצועצעת של Close Up,שהגישו ביצוע  שטוח לשיר Wings של ליטל מיקס  בהעמדה מחונחנת. אהבתי יותר את ההעמדה שעשו לבן גולדשטיין ב- Shut Up And Dance שהייתה מסוגננת ומהוקצעת.
אלמוג קריאף ("האם להיות בך מאוהב") ויוסי שטרית ("שאריות מעצמי") יאבקו קשה בהמשך התחרות. שניהם זמרים מעולים, במיוחד קריאף, שאינו נזקק דווקא לסלסולים ושירי ה"ז'אנר" כדי להוכיח שהוא זמר ורסטילי.
ליבי נהדרת, משתפרת מתוכנית לתוכנית. נא להפסיק להזכיר את גילה! יש בה עוצמה, עומק, והיא למדה לא "להתפרע" כרוקרית, אלא להגיש שיר בפרשנות אישית בשירים של ריהאנה את קניה ווסט ושל הוט רד צ'ילי פפרז.
הסתיימה הסאגה של האנונימית, שלומית ג'רסי מאשקלון. הפקת התוכנית סחטה את הסיפור שלה עד הרגע האחרון. גם תוך כדי הביצוע של "בין הצלילים" עדיין האפילו פניה. היא שרה בשלב ההתמודדות עם ליבי את "מנגב לך ת'הדמעות" של ארצי. אני לא אזיל דמעה על עזיבתה של מי ששיתפה פעולה עם המניפולציה הכי גדולה בתולדות הריאליטי מיוסיק. הביצועים האחרונים שלה היו מלודרמטיים לא מתוך כישרון פרשנות, אלא מתוך התרגשות יתרה.

המנחה בר רפאלי: לא אלאה על  דברי הסרק והשטות שהיא אמרה במהלך הערב, אבל על עברית שגויה לא אעבור בשתיקה. אחרי הביצוע של עידו ועטרה ל"הנך יפה" של עידן רייכל היא אמרה: "והוא כבר שר לה  הִנֵךְ יפה רעייתי. צ"ל "הִנָךְ יפה". למען הנוער שצופה. למה לקלקל לו את המקור?!

עברו לשלב הבא:

אנה טימופיי – Fix You
בן גולדשטיין – Shut Up And Dance
טל גינת – Just Give Me Reason
אלמוג קריאף – "האם להיות בך מאוהב"
יוסי שטרית – "שאריות מעצמי"
Close Up – Wings
עידו ועטרה – "הינך יפה"
דודו איבגי – "קח אותי"
דניאל יפה –  End Of Time
ליבי – FourFiveseconds, Californication
After The Sun, אוהד ועוז – Soon We'll Be Found

הדחה

הדר לי – Freedom
שלומית ג'רסי (האנונימית) – "בין הצלילים", "מנגב לך ת'הדמעות"

וידיאו: הביצוע של אלמוג קריאף

וידיאו: הביצוע של דניאל יפה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

3 תגובות

  1. תוכנית מביכה ביותר, בר רפאלי זו בדיחה מהלכת (לנקות את השירותים שלי לא הייתי נותן לה. כריזמה אפס. יופי נדוש ומשעמם).
    זמרים דה-לה-שמטע, חוץ מאנה טימופיי כמובן, תגלית אמיתית שיכולה לפתח קריירה באמת בינלאומית.
    שמח מאד שה"אלמונית" עפה, כמו גם הדר לי האוברייטד. ליבי תעוף שבוע הבא, ונקווה שגם בן גולדשטיין המעפן הפושטי שמאיפה הקריצו אותו אני שואל.
    וגם השופטים האלה. טוב לא נלאה בדיבור.

    לא הבנתי למה הביאו 13 מועמדים, הפקה מושקעת, ובשביל מה? לתת להם לשיר 90 שניות. זו לדעתי הפאדיחה הכי גדולה של התוכנית הזאת.

  2. ביקורת נהדרת עם מלא תובנות , אתה צריך להיות שופט בתוכנית

    מסכים כמעט עם כל מה שנאמר , אוהד ועוז AFTER THE SUN היו המצטיינים בערב , כבר אמרתי ואחזור על זה שהם הכי מקצוענים , הכי בשלים להופיע על במות , להוציא אלבומים , שירים לגלגלץ וכו'

    הדחתה של הדר מראה על הטעם המקובע של הקהל , הביצוע שלה לא היה הכי טוב שלה אבל בהחלט היה בין הטובים בערב , קול ה SOUL שלה פשוט תאווה לאוזניים ומי שמפרש את זה כצרחנות לא מבין במוזיקה , בגרסאות אחרות אני בטוח שהיא הייתה מגיע לשלבים הסופיים

    אני אהבתי כן את CLOSE UP

    טל גינת ודניאל יפה אכזבות הערב אבל פחות באשמתן כי העיבוד שנתנו להם עשה להם עוול
    אחת (דניאל) נשמעה כמו באירוויזיון שמאלצי , ואחת (טל) הקצב המהיר הייתה בעוכריה

  3. כדאי שתתקן את הטעות שלישיית close up לא שרו את wings של בירדי אלא את wings של ליטל מיקס להקת בנות בריטית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן