עומר שוקר אקס פקטור לאירוויזיון Fly Me To The Moon

אקס פקטור לאירוויזיון האודישן האחרון עומר שוקר שרה פרנק סינטרה

יש לה ג'אז, ביטחון, סטייל, אישיות, חן. יש לה את מה שנקרא "פרייזינג" נכון בהגשת שיר סווינגי.

4/5

בת שבע עשרה וחצי שמאתגרת את עצמה באחד הלהיטים הגדולים של פרנק סינטרה Fly Me To The Moon. מרגול שהציגה את עומר שוקר  כ"תימניה" – לא האמינה למשמע אוזניה. מה לה ולאחד הסטנדרטים הקלאסיים של הפופ והג'אז.
שוקר הפתיעה. יש לה ג'אז, ביטחון, סטייל, אישיות, בגרות חן. יש לה את מה שנקרא "פרייזינג" נכון בהגשת שיר סווינגי. טבעית. לא לוחצת. בלי רבע מניירה.
הטקסט בנוסחים של לפני שישים שנה: הירח – כמה רומנטי הוא היה פעם. כשהאהבה פרחה, גם הכוכבים השתתפו. מגע הידיים, הנשיקה. המוסיקה. בואי נעוף, מבקש האוהב.
"מלאי את ליבי בשיר/ ותני לי לשיר לנצח/ כל מה שאני מייחל אליו/ כל מה שאני סוגד ומעריץ". כך שר פרנק סינטרה ב- 1964.  השיר נכלל באלבום It Might as Well Be Swing. הוא לא היה המבצע הראשון של השיר.
הבחירה של עומר שוקר העידה על העזה ואופק, כדי להפגין כישרון נטו בלי להתחשב ב"מה שהולך". מירי מסיקה קלטה הניואנסים בקולה הנשבר. "אירופה תעוף עלייך", אמרה לה, ו אביב גפן כבר רכש עבורה כרטיס לאיטליה במאי – "את יכולה להתחיל לארוז".
כמו שעומר שוקר שרה Fly Me To The Moon, הייתי מהמר. אבל החיפזון מן השטן. נראה למה היא מסוגלת בהמשך.

עומר שוקר Fly Me To The Moon



פרנק סינטרה – Fly Me To The Moon

פרנק סינטרה – Fly Me To The Moon


שלב ההופעות – הנבחרות

נבחרת הבנות של אביב גפן: שירה אטיאס, נטע אלקסלסי-טושה, ענבל ביבי, אביגיל מויאל, רות חתומה, ספיר סבן, אנה סטפני, גאיידה אבו עוואד.
נבחרת הבנים של נטע ברזילי: גיא סינס, יוחאי מורנו, מיכאל בן דוד, אלי חולי, עמית בן זקן, שחר עדוי, אלישע נחמיאס, אביב חרזי
נבחרת הבוגרים והלהקות של מירי  מסיקה ומרגול: שימי תבורי, קמילה, לינט, עדי כהן ולירון לב, מאיה סימן טוב, טרנטה גרוב מאשין, סטיבי ג'ון, עידו בי וצוקי, רון ושירן
נבחרת הצעירם של רן דנקר: עמית שטח, ליזה אורמן, אגם אבוחצירה, רון וקנין, ליה נביפור, עומר שוקר, שחר אדמוני, עילאי אלמקייס

אקס פקטור לאירוויזיון פייסבוק

 

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן