אקס פקטור לאירוויזיון ליה נביפור לא לגעת שתישאר ככה

אקס פקטור לאירוויזיון: ליה נביפור לא לגעת שתישאר ככה

רק בת 16, עשתה קאבר נפלא ל - Wrecking Ball של מיילי סיירוס.

3.5/5

דן ביטון מאשדוד בן 18 עשה מטעמים יפים מ"כשאת עצובה"  של עמיר בניון. מרגול היללה. "מינונים מדויקים", "קישוטים אנדלוסיים". את דנקר זה לא "סחף" האם מבחנו של מועמד הו בכמה הוא "סוחף"? גפן אמר שצריכים  לדבר על אירוויזיון. כלומר: עזבו אתכם מהביצוע המעולה. באו נחשוב האם הבחור יכול לייצג את ישראל. לגפן אין תשובה, אז הוא נכנע ללחץ של מרגול.
פזי בת 22 צרחה את "אני רואה לך בעיניים" של אתי אנקרי. נטע חשבה שהיא מדהימה. מרגול חשבה שלא. צדקה.
Anna Rf עשו שמיניות כדי להפוך את המשפט "אזל המלאי" לאטרקציה. אחד מהם אפילו קפץ על שולחן השופטים. מרגול התלהבה מהמסר "סאלאם עליכום". שמעתי מישהו מהם אומר "מגניב".  אותי ממש לא (הגניב) כולל הביטים ושאר ירקות אתניים. גם גימיק צריך להיות חכם. כאן זה לא קרה. לא גרוב ולא אתני.
החייל נטע רוזנבלט בן 19 שר שיר מקורי Safe And Sound. פולק סינגר עדיין לא מבושל דיו. נטע התרגגשה מ"כל החבילה".  מסיקה התרגשה  מזה שהוא "חייל קרבי" וגם "ילד" עד כדי כך שמרגול קמה לנגב לה את הדמעות, והחליטה לא להעביר למרות תמימותו הקרבית, אבל גפן שכנע אותה לתת לו עוד צ'אנס "על האומץ" להגיע על מדיו ונשקו ולשיר שיר מקורי – אם הבנתי נכון.
אלמוג פדידה בן 19  שר "מה אתה רוצה ממני" של חנן בן ארי. מסיקה חשבה שהוא לא הביא שום דבר חדש לשיר. גפן לא התחבר. אז איך הוא עבר? השיר ניצח?
אירוויזיון? הכי התאימה לי ליה נביפור שעשתה קאבר נפלא ל – Wrecking Ball של מיילי סיירוס. רק בת 16, ואיזו בגרות אומנותית. לא התנפלה על השיר אלא שרה בניואנסים קטנים, רגש אמיתי, לקחה את השיר לגמרי לחלקה שלה – בסגנון, בהגשה כמו זמרת פולק גדולה. צדקה מסיקה: לא לגעת. שתישאר ככה.

אלמוג פדידה – מה אתה רוצה ממני

אקס פקטור פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן