ענבל ביבי בלילות שלח ירח מלא

אקס פקטור לאירוויזיון – ענבל ביבי "בלילות של ירח מלא"

למה התנדב לירון לב לפרוש? איפה לינט? האם נמצא ה"מודל האירוויזיוני" המבוקש? מה העניין של אביב גפן בסיפורי רכילות של המתמודדים?

4/5

לירון לב התנדב לפרוש מהתחרות אחרי ביצוע הסולו השנסוני המצוין שלו, וכך פתר בעיה: הצמד "עדי ולירון" לא יכול היה במילא להמשיך בגלל הלידה של עדי כהן. השאלה היא האם הפקת התוכנית לא צפתה מצב כזה מראש? אל תצפו לתשובה, כפי שלא תקבלו תשובה על מהות העדרה של הזמרת לינט מהפרק האחרון, עליכם לקבל את "מסיבות בריאות" כעובדה. לא קיבלנו תשובה מה יהיה איתה בהמשך.
השופטים עדיין מנסים לדייק רזולוציות באשר ל"מודל אירוויזיוני". את אנה סטפני ששרה Save Your Tears של דה וויקנד אביב גפן יעלה מחר על מטוס לרומא. לעומת זאת, זמרת ענקית כמו ספיר סבן שעשתה פרשנות מופלאה על Believe של שר (המופנמות, הסלסולים הקטנים, חלוקת אנרגיות קוליות מדויקת) נשמעת באוזניו "מיושנת". לעומתו מרגול חשבה שסטפני היא "לוליינית" מדי. מסיקה הבחינה יותר ממנה בסגנון ה – crystal clear, שניחן בשילוב של עדינות ועוצמה. למי תאמינו?
כ"מודל אירויזיוני" לוקחים בחשבון גם את רון ושירן שביצעו את Lost On You של LP. השילוב בין זמרת פופ מהוקצעת וצליל עדכני מייצר גרוב מעולה. נשמעים  מצוין למוסיקת מועדונים עכשווית. אם לסמן את המגיעים אל קו הגמר – לפחות  יש לצמד פוטנציאל יותר מאשר זמרת כגאיידה, ועדין אין כאן שומדבר מדויק גם בקביעה הזו, כי גם היט טובה מאוד בסגנון האוריינטלי שלה.
גם "טרנטה גרב מאשין" שעשו את "איילת חן" של שבזי במופע אתני רב תרבותי ורב אנרגתי עם קריצה לתרבות המוסיקה התימנית אינם קלף בטוח. הם נשמעים ונראים יותר גימיק מאשר מתכון אירויזיוני מקצועי ומיוחד.
ענבל ביבי שרה "לילות של ירח מלא" של ערן צור, ובלי קשר לתחרות ולאירוויזיון נתנה את האינטרפרטציה הטובה ביותר של הפרק הזה בין בלדה לדאנס, ביכולות ווקאליות של זמרת על. עיזבו "מודל אירוויזיוני". ביבי היא זמרת שאפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות ובלב פתוח, שהיא מסוגלת לקחת על עצמה משימת ייצוג גדולה. נטע ברזילי כינתה את הביצוע שלה – "פאקינג מג'יק". יש לה את זה!
כמה מילים על ענייני רכילות: אביב גפן תיחקר את אנה סטפני בענייניה האישיים – על אבא ועל אמא. זה הביך אותה. גפן אינו פסיכולוג, והתחקיר הרכילותי הוא מציצנות רכילותית לשמה ומקדם רייטינג זול. נטע ברזילי העירה לו נכון: "היא לא צריכה לספר את הדברים האלה".  דו פרצופיותו התבררה בהמשך, כשמרגול שאלה את שירןרון ושירן) על התסרוקת המפוארת שלה. גפן הגיב "מה איכפת לך – זה מוזיקה". פתאום המוזיקה יותר חשובה בעיניו… גם כאן נטע ברזילי העירה לו נכונה: ה-Look  באירוויזיון הוא עניין מחייב!" כדי לצאת מזה הסתלבט גפן על עצמו, וסיפר על הימים כשהתאפר בשנות הקריירה הראשונות שלו. כל העניין הוציא אותו קטן ולא אמין.

ספיר סבן Believe

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן