ליידי גאגא - הצביעו ביידן

ארה"ב בחירות 2020: ליידי גאגא, ג'ון לגנד, טרייסי צ'פמן מדברים על מהפכה

שלא כמו בישראל, אמני ארה"ב עולים על במות וקוראים לשינוי

/5

שלא כמו בישראל, אמני ארה"ב עולים על במות וקוראים לשינוי. הכוכבים  הגדולים אינם חוששים. בהם הפוליטיקה לא תפגע. אבל זוהי לא רק עוצמת הפופולריות שמניעה אותם. זה ענין של תרבות. הרצון שלהם לשנות פני מציאות, לפעול למען העם שבתוכו הם יושבים. מדובר במסורת של השפעת התרבות על הפוליטיקה. אם מדברים על מהפכה – יוצאים להוביל אותה. להם יש יכולת לעשות שינוי.

ליידי גאגא מפצירה באמריקה "להצביע כמו שחייכם תלויים בזה" בג'ו ביידן. "כמוני, חוויתם את ארבע השנים האחרונות, ויש לכם את כל הראיות הדרושות כדי לבחון את הבחירה הזו ולהרגיש בליבכם, ללא כל ספק, שג'ו ביידן הוא הבחירה הנכונה".
"הביאו חבר או שניים , הביאו את שכנתכם, בן למשפחתכם וביחד, הצביעו עבור המדינה שלכם והיו מוכנים לעשות כל מה שצריך בכדי לעמוד על מה שאתם מאמינים בו", קראה גאגא, וקולה נסדק מרגש.

ג'ון לגנד עלה על הבמה בעצרת בפילדלפיה ביום שני בלילה, כדי לשאת נאום נלהב לתמיכה במועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן ובסגנית הנשיא לסנאטור, קמלה האריס.
"אז כן, הפסדנו המון", אמר הזמר לאחר שהזכיר את תוצאות מגיפת הקורונה והירי האחרון של המשטרה על תושב פילדלפיה וולטר וואלאס, ג'וניור. "אבל פילדלפיה, מה שלא איבדנו הוא היכולת שלנו להחליט מה יקרה הלאה. בבחירות האלה, ההצבעה שלכם תקבע אם אנחנו מדינה שמאפשרת להמשיך את המגיפה הזו ללא הגבלת זמן או כזו עם תוכנית לסיים אותה "
ג'ון לגנד ליד פסנתר, דיבר ניסיונו של הנשיא דונלד טראמפ לפרק את שירותי הבריאות עודד את אכזריות המשטרה וסירוב לגנות אפליה גזעית, כמו גם ההתקפה שלו על כמה מוזיקאים .
"עכשיו, יש אנשים שרואים את השפלות, את הבריונות, את האנוכיות של דונלד טראמפ, והם טועים כשהם מפרשים את זה ככוח. זוהי גבריות מעוותת", המשיך. "יש הרואים את תאוות הבצע שלו, והם טועים בכך כשהם מתרגמים את זה כעסקים טובים. כמה מהראפרים האהובים נקנו ע"י השקרים האלה. אני חושב שהם אפילו הקימו קבוצת על חדשה, זה נקרא Sunken Place".

וגם טרייסי צ'פמן, שחזרה בהופעה נדירה התייחסה לבחירות: "אלה הבחירות החשובות ביותר בחיינו. חובה שכולם יצביעו להחזיר את הדמוקרטיה שלנו", אמרה הפעילה החברתית והמוזיקאית, שהופיעה לאחרונה בעונה האחרונה של 'לייט נייט" עם דייוויד לטרמן בשנת 2015.

הפעם צ'פמן הופיעה בלייט נייט עם סת' מאיירס לקראת יום הבחירות כדי לבצע את הקלאסי שלה "Talkin' 'Bout a Revolution".
"אינכם יודעים? / מדברים על מהפכה / זה נשמע כמו לחישה / אבל בסוף השולחנות מתחילים להסתובב / מדברים על מהפכה / סוף סוף השולחנות מתחילים להסתובב / מדברים על מהפכה, לכו להצביע /מדברים על מהפכה, לכו להצביע", הזמרת-יוצרת הופיעה על רקע חור פשוט תוך כדי נגינה בגיטרה האקוסטית שלה – ושינתה את מילות הבית האחרון כדי לעודד את הצופים להצביע.

כשצ'פמן סיימה התגלה מאחוריה פלקט קטן עם המילה "הצביעו" "אלו הבחירות החשובות ביותר בחיינו. חובה שכולם תצביעו להחזיר את הדמוקרטיה שלנו", אמרה בהצהרה על ההופעה. "Talkin " Bout a Revolution" הוצג לראשונה כסינגל השני באלבום הבכורה של הזמרת בשנת 1988.

ליידי גאגא – זה הזמן לפעול

ג'ו לגנד – תצביעו ביידן

טרייסי צ'פמן – Talkin' 'Bout a Revolution

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן