אריאנה גרנדה - Thank You next

Thank U, Next

אריאנה גרנדה

הליקון
3.5/5

בראיון ל – Billboard בדצמבר שעבר, התחייבה אריאנה גרנדה שהיא תלך עוד בתלם של כללי התעשייה ובסטנדרטים של הפופסטריות הצפויות. האלבום החמישי המגיע כחצי שנה אחרי אחר "Sweetener"  מגשים חלקית את ההבטחה. הוא בהחלט הופק תחת השראתה ובסיעור מוחות יצירתי איתה. על העטיפה החדשה היא נראית בדיוק כמו בקודם שלה – הפוכה.
זו הפקה משותפת למקס מרטין, טומי בראון והפי פרז, אולם יש קו מאחד את השירים. בפעם הראשונה מאז "My everything", גרנדה עצמה מצליחה להיות קרובה לעצמה בשירים כמו "Ghostin" ו – "bad idea", שני שירים שונים, אבל מהמבריקים באלבום.  "7 טבעות" המסמפל קטע מוסיקה מ"My Favorite Things" מתוך "צליל המוסיקה", הסינגל הרשמי השני מתוך האלבום, הוא לטעמי, השיר הכי פחות חזק כאן. השיר עוסק בתכשיטים יקרים והמשמעות שלהם בחייה.

שיר הנושא, Thank U, Next, עוסק במה שלמדה ממאהביה: אחד לימד אותי אהבה/ אחד לימד אותי סבלנות/ ואחד לימדה אותי כאב/ עכשיו, אני כל כך מדהימה/ אהבתי ואיבדתי/ אבל זה לא מה שאני רואה/ אז, תראה מה יש לי/ תראה מה לימדת אותיו/ בשביל זה, אני אומרת – תודה לבא אחריו"…
זהו שיר המעיד על נטייתה של גרנדה לר-נ-ב, בין סול סוונטיז,  היפ-הופ בסגנון שנות ה -90 ופופ טהור, מקושט לעתים קרובות בצלילים תזמורתיים, הפקה מעט אפלולית לעומת קודמים שלה. זה אינו האלבום הטוב ביותר של גרנדה. עדיין"Dangerous woman" נותר האלבום הטוב ביותר שהציגה עד כה. החדש יותר מבטיח את מעמדה של אריאנה גרנדה כאחת הפופסטאריות הגדולות בתעשייה ומציעה עוד תמהיל קליט,   כשהיא בשיא כוחה.

  1. imagine
  2. needy
  3. NASA
  4. bloodline
  5. fake smile
  6. bad idea
  7. make up
  8. ghostin
  9. in my head
  10. 7 rings
  11. thank u, next
  12. break up with your girlfriend, i’m bored
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן