אריק ברדון, סולן האנימלס, ביטל הופעתו בישראל

/5

הזמר אריק ברדון, סולן להקת האינמלס, שהיה אמור להופיע עם להקת תיסלם בזאפה אמפי שוני ב-1.8.13, ביטל את הופעתו בארץ. מנהלתו האישית מריאנה ברדון כתבה היום למנהלי הלהקה: "אנחנו תחת לחץ הולך וגובר, כולל מספר רב של אימיילים מאיימים המגיעים אלינו על בסיס יומי, לא הייתי רוצה להעמיד את אריק במצב של סכנה."
בשבוע שעבר נפגש ברדון בווינה עם חברי להקת תיסלם יאיר ניצני ויזהר אשדות, וסיפר להם, כי קיבל איומים: "קיבלנו מספר פניות באינטרנט, אבל אי אפשר למנוע מוזיקה מאנשים. כולם זקוקים למוזיקה ואין לזה כל קשר עם הפוליטיקה העכשווית. לכל אחד יש את הזכות לבידור, ללא קשר למצב שלהם או לפוליטיקה שלהם."
חברי תיסלם הצטערו מאד לשמוע על הביטול ומוסרים בתגובה: "להופיע עם אריק ברדון, אחד מהאבות המייסדים של הרוקנרול, היה עבורנו חלום שכמעט והתגשם. צר לנו שלמרות הבטחתו האישית אלינו, גם הוא נכנע ללחצים זרים וביטל את הופעתו. נמשיך לשאוף להביא לארץ מוזיקאים שאנחנו מעריכים וליצור גשר של שלום דרך המוזיקה."
ההופעה תוכננה להתקיים במתכונת של שני מופעים בערב אחד, של להקת תיסלם ושל אריק ברדון והאנימלס. להקת תיסלם החליטה לקיים את המופע בזאפה אמפי שוני ב-1.8.13 למרות הביטול של אריק ברדון ותבצע הופעה מורחבת וחגיגית.
אריק ברדון הוא סולן להקת "החיות" האגדית ולהקת War (הלא פחות אגדית) . הוא שוכן בהיכל התהילה של (72) הרוקנרול החל מ-1994 ונמנה על 100 הקולות הגדולים ביותר בכל הזמנים של מגזין הרולינג סטון. כשאומרים "החיות" אומרים House of the Rising Sun, גם Don't Let Me Be Misunderstood ו – It's My Life. מדובר בשירים שהיו הרבה יותר שורשיים ומחוספסים מאשר רוב השירים שנשמעו בימי הסיקסטיז ההם. ברדון וה"אנימלז" הובילו בשנות ה-60' את "הפלישה הבריטית" לצד להקות כמו הביטלס והרולינג סטונז.
רוכשי כרטיסים המעוניינים להגיע להופעה של תיסלם יזוכו על הפרש המחיר, מחיר כרטיס יעמוד על 150 שקלים.
רוכשים המעוניינים לקבל את כספם בחזרה, מוזמנים לפנות למרכז ההזמנות של הזאפה בטל': 7626666- 03/ *9080 או לנקודות המכירה מהם רכשו כרטיסים, ויקבלו החזר כספי מלא.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן