אריק ברמן מוציא אלבום חדש

/5

אלבום חדש ושלישי במספר לזמר ויוצר – אֶריק ברמן – "הקלטות מרתף/חלק א'" (ברוח המשבר הכלכלי של 2009)  יצא בתחילת דצמבר. האלבום כולל 12 שירים שאֶריק כתב והלחין בהפקתו המוסיקלית של משה לוי.

אריק מספר כי  תמיד הוא תוהה כיצד ישמע האלבום הבא שלו. "שמתי לב שהאלבומים שאני הכי אוהב הם אלבומים פשוטים עם שירים אישיים המלווים במעט כלים, הפקה ששמה את השירים במרכז ומשאירה מקום להגשה ולסיפור.  זהו אופי השירים שנערמו לי על הפסנתר בתקופה האחרונה"

"החלטתי לפנות למפיק המוסיקלי שלי וחברי הטוב, משה לוי. ידענו שאין ברשותנו הרבה זמן או כסף וסיכמנו שניפגש לכמה מפגשים בהם נקליט את השירים בצורתם הראשונית כפי שנכתבו בתוך אולפני הקלטות, לפיה אני שר ומנגן על גיטרה או פסנתר ומשה מנגן בכל מה שבא לידו.ההקלטות עצמן היו תענוג גדול, בעיקר בזכות חדוות היצירה ששררה באולפן. אם בהקלטת האלבומים הקודמים העיבודים לשירים נעשו מראש בעזרת אודי קראוס והלהקה הנפלאה שלי ולאולפן הגענו פחות לשם יצירה ויותר לצורכי תיעוד (עבודה שאני מוצא עד כה אפורה ומשעממת) הרי שהפעם החוויה הייתה שונה – היינו נכנסים לפנות ערב לאולפן עם מילים ולחנים ויוצאים ממנו אל תוך הלילה עם שירים כמעט שלמים כשהתוצאה מצליחה להפתיע אותנו שוב ושוב. בשלב מאוחר יותר אירחנו חברים נוספים שבאו לשיר ולנגן אשר תרמו מכישרונם ואישיותם הנדירה"

האלבום שהוקלט במהלך החודשים יוני ויולי לשנת 2009 יגיע לחנויות ב – 2.12

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן