אריק קלפטון על ג'ק ברוס שנפטר בגיל 71: "הוא היה השראה גדולה בשבילי"

/5

אריק קלפטון אומר על ג'ק ברוס בדך הפייסבוק שלו: הוא היה ההשראה הגדולה ביותר שלי". קלפטון היה חבר להקת Cream, עליה נמנה ברוס. גם אתר המעריצים של מתופף ההרכב, גינג'ר בייקר, הוציא הודעה בשמו: "הצטערתי לשמוע על מותי. כולי עכשיו יחד עם משפחתו".
את ההודעה על פטירתו של ג'ק ברוס מסרה משפחתו באמצעות דף הפייסבוק שלו. ברוס, בן 71 במותו, מת ביתו שבסאפולק, אנגליה, כשהוא מוקף בבני משפחתו. בהודעה לא התפרסמו סיבות מותו, אבל לפי אחד העיתונים בבריטניה, ברוס סבל ממחלת כבד.
פרט להיותו נגן בס ענק, הוא היה הזמר של קצפת, וגם כתב מוסיקה מצוינת. בין השאר חתום ברוס על שירים כמו White Room, Sunshine of Your Love אותו כתב בשיתוף עם אריק קלפטון במסגרת קצפת, הלהקה שנחשבה כ"סופרגרופ" הראשונה בהסטוריה של הרוק.
הלהקה אוחדה מחדש ב-1993, כאשר הוכנסה להיכל התהילה של הרוק, והופיעה בקונצרטים מיוחדים ב-2005/6 בלונדון ובניו יורק. ברוס נכלל בגם בהרכב האול סטארס של רינגו סטאר . קריירת הסולו של מתחילה ב-1969, לאחר התפרקות הקצפת עם Songs of a Tailor. בהמשך, משך 45 שנה, הוא מוציא עוד כתריסר אלבומי סולו, האחרון בהם Silver Rails, יצא במרץ 2014.

וידיאו: Cream – Sunshine of your love


שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן