אתרי מכירות מוסיקה מסרבים לשווק דיסקים קשיחים של ביונסה בעקבות יוזמת האייטיונס שלה

/5

אתר המכירות אמזון בארה"ב נקט צעד מחאה נגד ביונסה ונציגיה, כשהחליט לא לרכוש מלאים של דיסקים קשיחים (physical copies) של אלבומה האחרון הנקרא בפשטות 'Beyoncé' כמחאה על כך שהיא  החליטה לעקוף את התעשייה ולשווק את האלבום הדיגיטלי דרך iTunes לפני כולם.
אמזון הלך בעקבות אתר המכירות Target ארה"ב, שהודיע כי לא ירכוש עותקים פיזיים למכירה. עם זאת, אמזון ארה"ב משווקת את הפורמט הדיגיטלי (Mp3) של האלבום. אמזון הבריטית, לעומת זאת משווקת את שני הפורמטים.
כזכור, ביונסה הפתיעה את העולם, כשהחליטה להוציא את אלבומה החדש במבצע חשאי, ללא הודעה מוקדמת ב-13 בדצמבר רק באתר ההורדות iTunes, שקיבל בלעדיות לשבוע למכור את דיסק האודיו המכיל 14 שירים + דיסק הוידיאו המכיל 17 סרטונים. הפעלול של ביונסה הוכיח את עצמו. 820,000 עותקים נמכרו בשלושת הימים הראשונים לצאתו של האלבום. כך נרשם שיא מכירות – המהירות ביותר של אלבום ב – iTunes. האלבום אף הגיע למקום הראשון ב-104 ארצות.
כאשר הבלעדיות של iTunes לשבוע תמה, התברר כי "אמזון" ו"טרגט" אינן נרגעות מהתרגיל ונקטו מעין פעולות תגמול נגד החברות המוציאות לאור את האלבום "סוני" ו"קולומביה".

בינתיים הודיעה ביונסה על הופעותיה הקרובות:

Glasgow SSE Hydro Arena February 20, 21, 2014
Birmingham LG Arena 23, 24
Manchester Arena (25, 26
London O2 Arena February 28, March 1, 2, 4

ביונסה – ביקורת האלבום החדש

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן