ללי קולישקין חצי גמר

באסה: גמר ללא ללי קולישקין

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 חצי גמר 1

4/5

באסה: גמר ללא ללי קולישקין, התגלית הגדולה ביותר של "הכוכב הבא 2020" הוא גמר חסר ולא צודק. ללי, בת 16, זמרת מעולה, אינטליגטית, היתה צריכה להיות בגמר. זו זמרת שמעניקה לכל שיר את הפנים שלה, צבע קולי בלעדי, ייחודית בהגשת השירים. ללי שרה שני שירים בשלב חצי הגמר – Mirrors של ג'סטין טימברלייק ו – Writing's On The Wall של סם סמית' מפס קול ג'יימס בונד, והוכיחה שוב שליטה ועוצמה פנימית. נימוקי השופט איתי לוי לאדום שלו (בשיר הראשון) היו בושה לשולחן השופטים. את שרה יפה, הוא אמר לה, אם יש מתמודדת שאני סומך עליה במאה אחוז – זו את, אבל די עם זה… עם מה?" את חייבת להתפוצץ, לשבור, לצאת מהזון שלך", אמר לוי. הביקורת האווילית שלו הסתכמה ב"להתפוצץ". זה מה שיש לו להגיד, מול האישיות המוסיקלית המקסימה הזו, שכל ביצוע שלה הוא אתגר חדש, השקעה של ממש בקאבר במובן הכי אמיתי.
איתי לוי: לא כל קאבר חייב "להתפוצץ". לעיתים הרגוע והעמוק מכיל חומרי נפץ אומנותיים יותר מאשר המוחצן והדרמטי. מה חבל שאי אפשר להדיח שופטים מהתחרות. רעיון לעונה הבאה, וחומר למחשבה: לא כל זמר פופולרי ומצליח ראוי להיות שופט בתחרות. יש עוד כמה כאלה ליד שולחן השופטים, אבל נשאיר את זה לסיכומי העונה. מכל מקום: ללי קולישקין היתה המועמדת שלי לא רק לגמר – אלא לאירוויזיון בהולנד. אמרנו כבר באסה? נקווה שבהמשך נראה זמרת שצומחת וגדלה בדרך ההבטחה הגדולה.
אלה לי להב נהנתה הפעם מ"מספרים"  שה – Show בהם האפיל על הביצוע. העמדה, פירוטכניקה, רקדנים. היא ללא ספק כוכבת פופ ייחודית  בכל קנה מידה, וניתן  לצאת איתה למרחקים ארוכים, אם כי חסרה את העומקים של קולישקין. 
עומק קיבלנו לאורך כל העונה מעדן אלנה, ובמיוחד בביצוע החצי גמר שלה ל – Listen של ביונסה, שהזכיר לי לא פחות מאשר את ויטני יוסטון ברגעיה הגדולים. זו היתה שעתה הגדולה של אלנה בתחרות, נתנה הכל מעצמה בגרסת נשמה בגווני הקול, בעוצמה פנימית ובשיר מורכב, שלא פשוט לצלוח אותו.
אוהד שרגאי לא בגמר. נדמה לי שגם הוא לא האמין שיש לו סיכוי מול כל הבנות המוכשרות. מה שהוא הרוויח – זו חשיפת ענק לכישורים שלו כזמר נפלא, שיודע לקחת כל שיר מכל סגנון ולהפוך אותו לשלו בפרשנות, בהבעות, גם אם לא תמיד מקבלים ממנו ביצועי עומק.

אלה לי להב – Only Girl In The World  ו – Royals
אוהד שרגאי – The Logical Song – הדחה
ללי קולישקין – Mirrors  ו – Writing's On The Wall – הדחה 
עדן אלנה – "היי שקטה" ו – Listen

ללי קולישקין – Mirrors

אלה-לי להב – ("Only Girl (In The World"

עדן אלנה – "Listen"

אוהד שרגאי – "The Logical Song"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. הכל בגלל השיטה העקומה , היו חייבים לשים את כולם באותו ערב , לשים 3 בנות מוכשרות ביחד זה כמעט בלתי אפשרי לבחור , אי אפשר להגיד שאלה לי ועדן לא ראויות לגמר אז קשה ככה
    ובגלל זה גם מורן אהרוני לצערי הרב תמצא את עצמה בחוץ וישארו רק הילדים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן