בבל ג'ילברטו Bebel Gilberto, כוכבת הבוסה-נובה מגיעה להופעות בישראל עם אלבום חדש

/5

בבל ג'ילברטו המכונה "נסיכת הבוסה-נובה", מהקולות הבולטים של המוזיקה הברזילאית בעשור האחרון מגיעה לישראל ל-4  הופעות במועדון זאפה (הרצליה, תל-אביב)

בבל, המשלבת מוסיקה ברזילאית אותנטית בסאונד אלקטרוני אורבני היא בתם של המוזיקאי והגיטריסט הגדול  ז'ואאו ג'ילברטו João Gilberto (שיחד עם אנטוניו קרלס ג'בים הוא מיוצרי הבוסה נובה) ושל זמרת הבוסה-נובה הברזילאית מיושה Miúcha שהיא אחותו של הענק שיקו בוארקה דה הולנדה Chico Buarque de Hollanda.

 מראשית שנות האלפיים מוכיחה בבל ג'ילברטו שהיא הרבה יותר מהבת-של, כששילבה את מסורת הבוסה-נובה עם מקצבים אלקטרוניים וגרוב מעודכן.  בין אלבומיה: Tanto Tempo, Moment, Bebl Gilberto.

באלבומה החדש,  All In One , משתפת ג'ילברטו פעולה עם המפיקים הנחשבים מארק רונסון (שהופיע שנה בארץ), דידי גוטמן (ברזיליאן גירלז), ג'ון קינג (דאסט בראדרז) ודניאל ז'ובים – נכדו של מלך הבוסה נובה אנטוניו קרלוס ז'ובים.

ג'ילברטו מחלקת את זמנה בין ניו יורק ולונדון. ההופעה שלה. סיבוב ההופעות הנוכחי, שמלווה את האלבום החדש, נפתח במועדון דה בוקס בניו יורק ויכלול את פורטוגל, ספרד, שוויץ, גרמניה, צרפת, הולנד ולראשונה – גם את ישראל. ג'ילברטו אומרת שאינה יכולה לחכות ולהופיע עם שירי האהבה מהאלבום החדש – "האלבום מראה איפה אני נמצאת ברגע זה ממש, והמקום בו אני נמצאת כעת הוא מקום מאושר מאוד", אומרת ג'ילברטו.

את בבל מייבאת לארץ חברת  "Alive Productions". בבל תופיע ב-4, שתיים בכל ערב – זאפה הרצליה ב-10.11, וזאפה תל-אביב. 11.11.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן