בוב דילן בישראל אצטדיון רמת גן 20.6.11

/5

אם הכל יתנהל כשורה, ולא יהיו ביטולים "בגלל המצב", בוב דילן יגיע להופעה אחת בישראל ב-20.6.11 באיצטדיון רמת גן. הסכם על כך נחתם בין מנהליו של דילן לאמרגן הבינלאומי מרסל אברהם ונציגו בישראל עו"ד חגי שטרוויס. פורמט הישיבה ידמה לסידור הישיבה בהופעותיהם של ליאונרד כהן ואלטון ג'ון, שכזכור נערכו גם הם באצטדיון רמת גן.  מפיקי המופע בישראל יודיעו בקרוב על מועד תחילת מכירת הכרטיסים.
 בוב דילן נולד כרוברט צימרמן ב-24 במאי 1941 בדולות' מינסוטה. ההשפעה שלו על עולם המוסיקה היא מהסוג שאינה ניתנת להערכה. כסינגר-סונגרייטר הוא היה חלוץ של סוגים שונים של כתיבת שירי פופ, משירת וידוי נרטיבית ועד שירי זרם תודעה חלומיים. כזמר (ווקליסט) הוא שבר את הקונבנציה של זמר חייב להיות קול מעולה והופעה כריזמטית. כמוסיקאי הוא התפרש על ז'אנרים שונים מפולק ועד רוק פולק חשמלי וקאונטרי רוק. כוחו של דילן כיוצר בלט על רקע תעשיית הפופ הקלילה, גם במחצית הראשונה של השישים עם עליית הביטלס והרולינג סטונס.
הוא הוציא במהלך הקריירה שלו מעל ל-30 אלבומים וזכה לאינספור תארים ופרסי גראמי ביניהם: זמר השנה, אלבום השנה, הביצוע הכי טוב, אלבום פולק הכי טוב, ההופעה הכי טובה ופרס מפעל חיים.

בין להיטיו: Like a Rolling Stone, Lay Lady Lay, Hurricane, World Gone Wrong, Red Sky , Wiggle Wiggle, Make You Feel My Love, Steel Bars, Knockin' on Heaven's Door, Blowin' in the Wind ,Can You Please Crawl Out Your Window, Baby, Stop Crying, Rita May, On a Night Like This , Tangled Up in Blue, Gotta Serve Somebody, Trouble in Mind, Everything Is Broken , My Back Pages, Dignity, Things Have Changed, Someday Baby, Dreamin' of You וכו'.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן