בלאק סבאת' – מתאחדת

/5

בלאק סבאת', Black Sabbath, להקת ההבי מטאל הבריטית (מברמינגהם) המיתולוגית – חוזרת הופעות. ריק רובין יפיק את אלבומה החדש מזה 33 שנה. בלאק סבאת' נחשבת כאחת הלהקות שייסדו את ז'אנר המטאל. חבריה המקוריים היו ג'ון "אוזי" אוסבורן -שירה, אנטוני "טוני" איומי – גיטרה, טרנס "גיזלר" בטלר – באס, ויליאם "ביל" וורד –תופים.
חברי הלהקה המקוריים הכיזו על האיחוד מחדש במועדון Whisky A Go Go בלוס אנג'לס, שם ערכה הלהקה את הופעותה הראשונה לפני 41 שנה.. לחבורה הצטרף ריק רובין, אשר נקבע כמפיק האלבום החדש, הראשון של ההרכב המקורי מאז Never Say Die! של 1978. אוסבורן אמר – כי בחירתו של רובין הייתה ברירה טבעית.
"הגענו לזמן שהאיחוד מחדש נכון ומתבקש. זה עכשיו או לעולם לא בשבילנו". אוסבורן אף גילה כי חברי הלהקה כבר כתבו 7-8 שירים לאלבום, שיצא ככל הנראה בסתיו של 2012 בטרם יחל סיבוב ההופעות. טרנס בטלר אמר כי השירים החדשים הם חזרה לסגנון הותיק של סבאת'.
בלאק סבאת' מכרה כ-70 מליון תקליטים. ב-1998 הוציאה הלהקה אלבום הופעה חיה Reunion שכלל 2 שירים חדשים. הלהקה תוכננת להופיע בפסטיבל Download בדונינגטון פארק בבריטניה בין ה-8 ל-10 ביוני 2012 לצד מטאליקה.

בלאק סאבת' חוזרת – קישורים

http://www.youtube.com/watch?v=WU3SZjfbcpI

http://www.youtube.com/watch?v=K0vYbC3HMYg

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן