בנו של פרנק זאפה חושף פרטים על הופעות של אביו בהולוגרמה

/5

בנו של פרנק זאפה, אמט זאפה, גילה פרטים על סיבוב הופעות עתידי של אביו פרנק זאפה באמצעות הולוגרמה, שיטה שתופסת לאחרונה תאוצה בעולם הרוק, כאשר כוכבי רוק אגדתיים "חוזרים" לבמה בתמונה תלת ממדית. מופע "העולם הביזארי של פרנק זאפה", יתבסס על על צילומי הופעות שטרם נראו קודם לכן מתחילת שנות השבעים.
הופעת ההולגרמה תכלול את חברי להקתו של זאפה ריי וייט, מייק קנלי, סקוט ת'ונס, רוברט מרטין וג'ו "וולטמייסטר" טרברס. בהופעה יתארחו שלל אמנים מסטיב וואי, ועד מרפי ברוק מ"אמהות ההמצאה".
שלא כמו פרינס, שהביע את סלידתו מהופעות הולוגרפיות, זאפה התלהב מהטכנולוגיה הזו, לדברי אמט, המתאר את אביו כ"מעריץ של ההולוגרמה".
מאז הופעת ההולוגרמה של הראפר טופאק אמארו שאקור בפסטיבל קאוצ'לה בשנת 2012, הפכה הטכנולוגיה נפוצה ומבוקשת. ההולוגרמה של רוי אורביסון יוצאת בקרוב להופעות לבריטניה. גם להקת ABBA "תצא" ב'קרוב לסיבוב הופעות דומה.

פרנק זאפה (Frank Zappa) הלך לעולמו ב-1993, כשהיה בן 53. הוא נחשב אחד היוצרים-זמרים המאתגרים ביותר במוסיקת הרוק. רבות מיצירותיו הן סאטירות פוליטיות נוקבות, מלאות בהומור שחור, עם דגש על הממסד והממשל האמריקני. הוא שילב הן סגנונות רבים – בלוז, רוק, ג'אז ומוזיקה קלאסית. למרות שמעולם לא זכה להצלחה כלכלית, זכו אלבומיו למעמד פולחני בקרב מעריציו הרבים, בהם אמנים ידועים כגון ג'ימי הנדריקס, הביטלס ובמיוחד ג'ון לנון, שטען שהאלבום "Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band" הושפע בצורה משמעותית מיצירותיו של זאפה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן