בעקבות איבוד קולו של הסולן פארל: האם ג'יינז אדיקשן תופיע בפסטיבל פיק.ניק?

/5

מטוס הציוד של להקת ג'יינז אדיקשן כבר עושה את דרכו לקראת ההופעה בסוף השבוע (1.9) בגני התערוכה, אך רק במהלך 48 השעות הקרובות יתברר האם הלהקה תוכל להופיע. אמש, ביטלה ג'יינז אדיקשן את השתתפותה בפסטיבל הבריטי הנחשב 'רדינג' בלידס בשל בעיה בקולו של הסולן, פרי פארל.
הפקת הלהקה עמדה בקשר רציף עם ההפקה הישראלית, והודיעה כי הרופאים עושים את מירב המאמצים להחלמתו לקראת ההופעה בתל אביב ביום חמישי הקרוב במסגרת פיק.ניק.
מטוס הציוד במשקל 1.7 טון נחת הבוקר בישראל. גם משפחתו של פארל עושים דרכה לכאן. דייב נברו, הגיטריסט של הלהקה מסר בשיחה לעיתונות הרוק הבריטית, כי פארל חש שלא בטוב כבר ביום שישי, כאשר הלהקה הייתה בחזרות לקראת ההופעה בפסטיבל. ברגע שפרי ניסה לשיר – שום דבר לא יצא מגרונו. רופא שבדק אותו איבחן דלקת במיתרים והורה לו לנוח. ברור שהופעה לא באה בחשבון. "התבאסנו, כי כבר ביטלנו הופעה בעבר ברדינג, והפעם היינו נחושים להופיע"
שוקי וייס, המפיק של המופע בישראל: "נכון לעכשיו, ההנחיה מטעם גורמים בו"ל עימם אנו עובדים בחצי שנה האחרונה היא שהמופע יתקיים כמתוכנן. אנחנו ממשיכים את ההקמות וקבלת הציוד.אני מאוד מקווה עבור המעריצים, עבור פארל ועבורנו שזה רק טוויסט רוקרנרולי שיחלוף ב 24 שעות הקרובות".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן