בריאן אדמס צילום מרגלית חרסונסקי

בריאן אדמס נמצא חיובי לנגיף הקורונה בפעם השנייה בתוך חודש

היה אמור להופיע בטקס היכל התהילה של הרוקנרול ב-30 באוקטובר יחד עם H.E.R כדי לבצע את "It's Only Love" לכבודה של טינה טרנר

/5

בריאן אדמס חשף כי הוא נמצא חיובי לנגיף הקורונה בפעם השנייה בתוך חודש. אדמס היה אמור להופיע בטקס היכל התהילה של הרוקנרול ב-30 באוקטובר יחד עם H.E.R כדי לבצע את "It's Only Love" לכבודה של טינה טרנר שהוכנסה להיכל (איתה אדאמס שר דואט ללהיט מ-1985), אבל הוא פרש לאחר שנמצא חיובי לנגיף.
נציג של אדמס אמר לפני שבוע כי "הוא חוסן לחלוטין ואין לו כלל תסמינים". והנה, כעת, הזמר והיוצר הובחן שוב חיובי עם הגעתו לאיטליה היום (25 בנובמבר) לרגל חשיפת לוח השנה של פירלי (*) לשנת 2022.

אדמס התייחס בעבר לנגיף הקורונה ברשתות החברתיות, והאשים אותו ב"איזה מזון עטלף מזוין" "מכירת חיות בשוק" "וירוסים שמייצרים ממזרים חמדנים". לאחר מכן, הזמר-יוצר התנצל על התקרית, ואמר שהוא התכוון לדבר על "צער בעלי חיים נורא" ולקדם טבעונות.

בחודש שעבר הכריז אדמס על סיבוב הופעות בבריטניה לתמיכה באלבומו ה-15 הקרוב, 'So Happy It Hurts', ששיתחילו במאי הבא.

* לוח שנה אשר פורסם על ידי חברת הבת הבריטית של חברת ייצור הצמיגים האיטלקית Pirelli מאז 1964. ללוח השנה יש מוניטין בזכות בחירת הצלמים והדגמים שלו וvut nציג צילומיo משנות ה-80 ועד 2010.

צילום:מרגלית חרסונסקי

על הופעתו של אדמס  בישראל 2017

וידיאו: Everything I Do בהופעה בישראל 2017

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן