בריאן מיי 2021 מנגן ושר בדואט עם בריאן מיי 1992 בסרטון ‘Back To The Light’

בריאן מיי 2021 מנגן ושר בדואט עם בריאן מיי 1992 בסרטון ‘Back To The Light’

לא בטוח שהטכנולוגיה של 1992 היתה מאפשרת את המפגש הזה.

4.5/5

בריאן מיי, הגיטריסט של קווין, הוציא לאחרונה מחדש את אלבום הסולו הראשון שלו "Back To The Light", וכדי להנציח את האירוע, הוא חזר אחורה בזמן כשלושים שנה להופיע עם בריאן מיי הצעיר.
הסרטון החדש נפתח כאשר מיי נכנס במסכה (תזכורת לזמן מגיפה) לאולם קונצרטים ריק לפני שהוא צפה בחי בהופעת … בריאן מיי ולהקתו מבצעים את "Back To The Light" מתוך אלבומו מ -1992.
בהמשך בריאן מיי 2021 מתחיל לבצע גם את השיר, לפני ששתי הגרסאות של גיטריסט קווין סוגרות את הדואט זו ליד זו. לא בטוח שהטכנולוגיה של 1992 היתה מאפשרת את המפגש הזה.
"אני מרגיש סוג של אהבה מחדש במבט לאחור", אומר מיי על הסרטון, "מדובר עלי לפני 30 שנה, איש צעיר שאין לו מושג על המסע המדהים שעוד יבוא".
אלבום הסולו של גיטריסט קווין שהציג גם סינגלים 'Too Much Love Will Kill You' ו- 'Driven By You, יהיה בן 30 בשנה הבאה. בעוד שהאלבום כבר יצא מחדש, הרצועה הנ"ל, שעל שמה נקרא האלבום כולו, אמורה לצאת במהדורה פיזית – בתקליטור ובוויניל.
אלבום הסולו האחרון של מיי, 'עולם אחר', יצא בשנת 1998. מיי הסביר שאם יוציא אלבום סולו נוסף, יש מצב שהוא יהיה אינסטרומנטלי לחלוטין.

*** בואו נדייק: ד"ר בריאן הרולד מיי בן 74 הוא גיטריסט, זמר, מוזיקאי, ואסטרופיזיקאי.  גיטריסט להקת הרוק קווין נכלל בקביעות ברשימות נגני הגיטרה הטובים בעולם אשר מתפרסמות במגזינים שונים. מגזין הרולינג סטון דירג את מיי במקום ה-26 ברשימת נגני הגיטרה הטובים ביותר של כל הזמנים,מגזין "עולם הגיטרה" דירג את מיי במקום השני ברשימת נגני הגיטרה הטובים ביותר.
מיי, דוקטור לאסטרופיזיקה. הוא השלים את לימודי הדוקטורט ב-2007, לאחר שזנח אותם בתחילת שנות ה-70, לטובת קריירה מוזיקלית.] למרות הצלחתה של קווין, מיי הספיק לפרסם שני מאמרים בנושא ההיסטוריה של היקום בשנות ה-70, וב-2006 פרסם ספר בנושא זה.

בריאן מיי 2021 מנגן ושר בדואט עם בריאן מיי 1992 בסרטון ‘Back To The Light’

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן