NEW YORK, NY - AUGUST 28: Recording artist Britney Spears attends the 2016 MTV Video Music Awards at Madison Square Garden on August 28, 2016 in New York City.

בריטני ספירס: "בכיתי במשך שבועיים אחרי הסרט התיעודי החדש"

הסרט מתמקד ביחס התקשורת לספירס, כמו גם במאבקה על מעמדה המשפטי שלה באשר לשליטה על רכושה

/5

בפוסט באינסטגרם שמתייחס ל 'Framing Britney Spears", הסרט הדוקומנטרי בהפקת הניו יורק טיימס, אומרת בריטני ספירס, שהיא לא צפתה בסרט באופן מלא, אך "ממה שראיתי – ההצגה שלי בסרט היתה מביכה מאוד. בכיתי שבועיים ואני עדיין בוכה לפעמים".
הסרט התיעודי, מתמקד ביחס התקשורת לספירס, כמו גם במאבקה על מעמדה המשפטי באשר לשליטה על רכושה, כספיה, עזבונה  והקריירה שלה. אלה הופקדו בהסדר אפוטרופסות  (conservatorship),  מאז שהתמודדה עם משבר בריאות הנפש שלה לפני 12 שנה.
תהליך אַפּוֹטְרוֹפְּסוּת (Conservatorship) הוא צו שניתן על ידי בית משפט לאנשים שאינם מסוגלים לקבל החלטות משלהם, כמו אלה מי שסובלים מדמנציה או מחלות נפש אחרות.
על פי הסכם משפטי זה, ספירס אינה שולטת בממון שלה מאז 2008. אביה הוא שקיבל חזקה לרכושה, מה שאיפשר לו לקבל החלטות בנוגע לקריירה שלה, העיזבון והחיים האישיים שלה. בשנה שעברה תבעו עורכי הדין של הזמרת בת ה -39 לסלק את אביה מאפוטרופסותו. הם טענו, כי ספירס "מפחדת מאביה" ולא תחדש את הקריירה שלה בזמן שהוא שולט בה. תנועת מעריצים עממית, המכונה קמפיין FreeBritney #, תמכה במאבקה המשפטי להחזרת האוטונומיה בענייניה.
אך בנובמבר סירב שופט להסיר את האב ממשמרתו, והסמיך את חברת הפיננסים "Trust Bessemer Trust" כמשמרת משותפת בעיזבונה. חודש לאחר מכן האריך השופט את משמרתו של האב עד ספטמבר 2021.

ספירס סיפרה שבשביל לשמור על שפיותה היא רקדה לצלילי מוסיקה של מוזיקה של סטיבן טיילר מלהקת אירוסמית' ושיתפה סרטון כהוכחה . "חיי בתקושורת נשענו תמיד על ספקולציות, וככה שפטו אותי כל חיי", כתבה.
סמנתה סטארק, במאית הסרט הדוקומנטרי הדגישה את העובדה שספירס עצמה סירבה להשתתף בפרויקט הסרט. " קשה מאוד כעיתונאית לנסות ליצור קטע על מישהו שלא משתתף. זה באמת הפריע לי".

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן