בריטני ספירס תופיע ב-3 ביולי בפארק הירקון

/5

מי המעריצים של בריטני ספירס בישראל? הנערות שגדלו עליה כבר לא נערות. נערים לא ממש מתעניינים. אז מי?  תקשיבו ללהיטים הגדולים (למטה) לפני שנגיד משהו על הכוכבת עצמה. כדאי לבדוק מחירים לקראת ה-3 ביולי פארק הירקון. יש מי שיוציא את חסכונותיו עליה? מסכנים המעריצים העניים. יאלצו להסתפק במסכי הענק.

מחירים לקהל הרחב :

דשא: 340 ₪

טבעת הזהב: 850 ₪

VIP –  1100 ש"ח

מחירים ללקוחות חברות האשראי :

דשא –  ללקוחות לאומי קארד: 280 ש"ח

טבעת הזהב: ללקוחות אמריקן אקספרס 650 ₪

כמה מילים עליה: פעם האחרונה שישבתי מול אלבום שלה הייתה בשנה שעברה. האלבום נקרא Glory, התשיעי שלה. לא היתה כאן תפנית כזו שתהפוך את ספירס בת ה-35 לקאפ אופ טי שלי. היא עושה פופ טוב, קליט, בוהק, אבל עדיין נשמע Bubblegum פופ לנוער מאשר מוסיקה חוצה גילים. מה שיפה אצלה, שהיא מצליחה לעשות שימוש בקול לא גדול להפקות נוצצות קורצות לטופ אופ דה פופ, לשירותי ההאזנה בהזרמה ולמעריצות שהיא מושא החלומות הרטובים שלהן.
בריטני ספירס מחפשת להיטים. מעולם לא הבנתי בה החלק הפנימי שלה בשירים, והאם הם משקפים את אישיותה. היא סומכת על כותבים ומפיקים שיעשו את העבודה. ספירס מעדיפה את הלהיט הגדול, בין אם זה צליל  EDM או פופ פשוט. ספירס נופלת בין הכיסאות מנסה להיות בוגרת וצעירה בעת ובעונה אחת.
המוסיקה לא משאירה ספק לאן פניה: הצליל מעודכן בכל מה ששולט בטכנולוגיה המוסיקלית הצעירה של ההפקה העכשווית שעוטפת אותה בסאונד לא אישי. הקול שלה נע בין לחישות סקסיות למתיקות נערית מאנפפת. לבמה היא מביאה שאו גדול, מופק בסטנדרטים הכי גבוהים כמו מדונה וריהאנה.

Britney Spears – …Baby One More Time

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן