ברק אובמה וברוס ספרינגסטין השיקו פודקאסט משותף

ברק אובמה וברוס ספרינגסטין השיקו פודקאסט משותף

אובמה וספרינגסטין שנפגשו לראשונה בקמפיין בשנת 2008, פיתחו ידידות מופלאה בלתי צפויה

/5

הנשיא לשעבר ברק אובמה חובר לברוס ספרינגסטין בפודקאסט חדש לספוטיפיי. ב-Renegades: Born in the USA (שמו של הפודקאסט) השניים משוחחים בשלל נושאים – כגזענות, אבהות, גבריות מודרנית ועד אמריקה בימינו.
"על פני השטח, לברוס ואני אין הרבה מהמשותף. הוא בחור לבן מעיירה קטנה בג'רזי. אני בחור שחור ממין מעורב שנולד בהוואי. הוא אייקון רוקנרול. אני אני לא כל כך מגניב", אומר אובמה בסרטון המקדם את הפודקאסט. אך הוא מציין, "בדרכנו, ברוס ואני היינו במסעות מקבילים."
הסדרה בת שמונה הפרקים היא פרויקט הפודקאסט השני של Higher Ground, חברת ההפקה שהשיקו אובמה ורעייתו מישל אובמה לאחר שעזבו את הבית הלבן. Spotify חשפה את התוכנית ב -22 בפברואר, והודיעה כי שני הפרקים הראשונים זמינים למשתמשים בחינם וגם בתשלום.
אובמה וספרינגסטין שנפגשו לראשונה בקמפיין בשנת 2008, פיתחו ידידות מופלאה בלתי צפויה. אובמה מציין בפרק הראשון של הפודקאסט כי הקשר נוצר על בסיס "רגישות משותפת באשר לחיים, עבודה, משפחה ואמריקה. אובמה מציין כי גם הוא וגם ספרינגסטין "ניסו לתאר את סיפוריהם של אנשים המחפשים דרך לחבר את החיפושים האישיים שלהם על משמעות ואמת בתוך הסיפור הגדול של אמריקה.
בשני הפרקים הראשונים של Renegades, אובמה וספרינגסטין דנים בידידותם, בניסיון המשותף שלהם כאאוטסיידרים וחוויות מוקדמות עם מוצא וגזענות.

ברק אובמה וברוס ספרינגסטין השיקו פודקאסט משותף

ברוס ספרינגסטין דף הבית

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן