ג'אז באפריל: ראווי קולטריין והמתופף עומר חאקים עם The Trio of Oz

/5

מועדון זאפה פותח בסדרת הופעות ג'אז חדשה JAZZAPPA!, שבמסגרתה יארח בחודש אפריל את ענקי הג'אז ראווי קולטריין ואת הטריו The Trio of Oz של עומאר חאקים ורייצ'ל זי.
Spirit Fiction, אלבומו האחרון של הסקסופוניסט ראווי קולטריין, בנו של אגדת הג'אז, ג'ון קולטריין הופק ע"י ג'ו לובאנו, ויצא השנה בלייבל בלו נוט. האלבום, שהיה מועמד לפרס הגראמי, נחשב להצהרתו האומנותית השלמה ביותר, זכה לביקורות אוהדות, ואף נבחר לאלבום השנה בבלוגים ופורטלים החשובים של עולם הג'אז. כמו אביו, הוא מנגן בסופרן ובטנור ונשמע כמי שמנסה ליצור חיבור בין סגנונו של אביו ובין הצליל העכשווי המלודי שלו. זוהי תהייה הופעתו השלישית בישראל. בתחילת שנות ה- 2000 הופיע עם רביעייתו במועדון הקמלוט, וב- 2007 הופיע במחווה לאביו בפסטיבל ג'אז בים האדום. 23.4 זאפה תל-אביב. 24.4 – זאפה הרצליה.
את סדרת הג'אז החדשה יפתח הטריו המשובח של המתופף עומאר חאקים והפסנתרנית רייצ'ל זי – The Trio of Oz המגיע לראשונה לישראל להופעה חד פעמית בזאפה הרצליה. עומאר חאקים ניגן בעבר עם ווט'ר ריפורט, מיילס דייויס, דייויד בואי וסטינג. רייצ'ל זי הפסנתרנית זוכת פרס הגראמי, ניגנה בעברה עם ויין שורטר, סטנלי קלארק ופיטר גבריאל.
הטריו משלב ג'אז, רוק, פיוז'ן בגרסאות מחודשות לשירים של הרכבי רוק מודרניים כגון: דפש מוד, הקילרז, פוליס ועוד. 1.4 – זאפה הרצליה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן