ג'אז: "שלושת הכהנים" סוגרים את עונת "ג'אז במשכן"

/5

יובל, אבישי וענת כהן, שני האחים והאחות, שלישיית הג'אז "שלושת הכוהנים", ינעלו את העונה הנוכחית של סדרת "ג'אז במשכן" ביום שישי ה-20.6.14 בהמשכן לאמנויות הבמה בת"א
האחים כהן מצליחים בארץ ובעולם כסוליסטים וכשלישייה. הסקסופוניסט יובל כהן הוא מהיוצרים והנגנים הבולטים בג'אז הישראלי העכשווי. ענת כהן (קלרינט, סקסופונים) שחיה בניו יורק, זכתה בתואר נגנית הג'אז העולה של מגזין הג'אז הנחשב "דאון ביט" (2007). אבישי כהן הוא מחצוצרני הג'אז הבולטים בארץ ובחו"ל ואף השתתף וניגן בסרטו עטור השבחים של רידלי סקוט, "אמריקן גנגסטר". כל אחד מהם הוציא אלבומי סולו ועומד בראש הרכב משלו.
השלושה למדו בקונסרבטוריון למוסיקה ביפו,  בתיכון תלמה ילין, ניגנו בתזמורת צה"ל, ואז נסעו ללמוד בבית הספר ברקלי בבוסטון (אבישי נסע לבוסטון אחרי התיכון). כולם הגיעו לניו יורק. יובל חזר בשנת 1997 לישראל בעקבות ניתוח ושיקום ממחלה שלאחריו חזר לפעילות בינלאומית ענפה. ענת השתלבה תחילה בסצנה הברזילאית בניו יורק, ואחר כך התבלטה כקלרניתנית ג'אז וזכתה בין השאר בתואר קלרניתנית השנה במשאל של המגזין "דאון ביט".  אבישי התבלט כאחד החצוצרנים הטובים בניו יורק, קיבל ביקורות נהדרות ממבקרי הג'אז של ה"ניו יורק טיימס" ובמקביל הרבה להופיע בישראל.
הטריו המשפחתי הוציא ארבעה תקליטורים שמשקפים את הייחוד בעבודתם המשותפת: הטריאלוג הפנימי, מרקם הקולות והקשר למסורת- לא רק מסורת הג'אז אלא גם למלודיה הישראלית.
במופע יופיעו שלושת הכהנים עם ההרכב שמלווה אותם בהופעותיהם המשותפות: יונתן אבישי (פסנתר), רובן רוג'רס (באס) וג'ונתן בלייק (תופים) וינגנו קטעים מהתקליטים המשותפים שהוציאו.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן