גאיה שאקי וללי קולישקין

גאיה שאקי וללי קולישקין !

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 פרק 24

3.5/5

הפרק האחרון בדו קרב הצמדים הוגדר כ"מרימים את האולפן". התוצאה היתה הפוכה. עומר אליהו וניקי גולדשטיין הגישו את הביצועים היותר רעים שלהם בתחרות. בחירת שירים נכונה היא מרכיב דומיננטי בהצלחתו של ביצוע, והפעם הם פיספסו, עומר אליהו בחיבור של "BMW שחורה" ו"נמס ממך" שהפך לחאפלה סתמית. אחרי ששר בפרק הקודם את "פרי גנך" – זו היתה נפילה של ממש.
ניקי גולדשטיין הלך "קליפורניה חולמת" של האמהות והאבות, להיט סיקסטיז ענק ומיסמס אותו.  במקום ליצור קאבר מקורי, קיבלנו גרסה מעט מנופחת ומוחצנת  של השיר, ולא עזרו לו ההרכב קולי ורביעיית המיתרים. מסקנה: ה"להרים את האולפן" לא ממש סייע לשני המועמדים להרים את עצמם. מתמודדים בתחרויות ריאליטי מוסיקה רוצים להאמין שקאברים ללהיטים מוכרים מאוד הם חוף מבטחים. הבטחון לעיתים מוליד את ההיפך. האם שני המתמודדים הוטעו ע"י המפיקים בפרשנות שהם נתנו ל"להרים"?
העונה הזו היא עונת הכשרונות של בני השש עשרה. לא ניתן לכמת באחוזים את ההבדל בין הביצוע של אור עמרמי ברוקמן ואלה לי להב ל – Senorita ובין זה של גאיה שאקי וללי קולישקין ל – Umbrella, שהיה מופת של דואט, צירוף מדויק של קולות שצבע את השיר בצבעים מרהיבים. ברור היה ששני הצמדים האלה חייבים להמשיך הלאה. יותר מזה: הרעיון שאחד הצמדים יגיע להולנד לייצג את ישראל – ראוי לשיקול רציני.

גאיה שאקי וללי קולישקין – Umbrella
ניקי גולדשטיין – California Dreamin
עומר אליהו – "BMW שחורה & נמס ממך"

הדחות: התבלינים, ניקי גולדשטיין,  לינוי וגיל

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. עדן מורן ללי גאיה אור ואלה לי אם היה אפשר 6 גמר . לחלוטין אלה לי ואור כצמד באירוויזיון יכול להיות הברקה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן