Geva - Looking For Love

Looking For Love

גבע אסקרוב

הפקה עצמאית
4.5/5

I took a walk looking for love
Didn’t know it will cause me so much troubles

אהבה היא מצוקה. היא בדידות. היא תסכול. כשגבע אסקרוב שר על מחסור באהבה הוא נשמע כמבקש אהדה מהמאזין. בואו תזדהו איתי. אני זקוק לחיבוק. בסל הכל הייתי ילד טוב, אבל משהו השתבש בדרך. המנגינה, הטון הגבוה הם מהסוג שמצדיקים חיבוק.
לאורך האלבום זה אותו טרובדור ששר שירי אהבה עצובים, גם כשהוא רואה אור בקצה המנהרה. המוטובים המוסיקליים חוזרים על עצמם. הצליל האקוסטי, העיבוד הצנוע מסייעים להבליט את הנרטיב. שיר הנחמה והעידוד העצמי No More Sad Tomorrows ממשיך את הקו  הנוגה של הסינגר סונגרייטר שרושם כסיסמוגרף את תחושותיו. גם כאן העיבוד – עקב בצד אגודל, בשילוב של כלי מיתר אקוסטיים וחשמליים. הניסיון לעודד את עצמו ברגעים קשים בולט גם  ב  – No Fear, במקצב מידטמפו.

Don’t wait to hear about the things you've heard before
The songs have changed and so did i
Unlock the door, kindness is on my side.
Don’t wait to hear about the end of the world
I found a way to survive
Unlock the door, spirit is on my side

כך גם ב – Truth – גיטרה אקוסטית וצליל צ'לו עוטפים את האוהב המלנכולי במעטפת חמה, כשהוא שר את "משחק האהבה" שלו:

They say that love is a kind of a game, well I don’t know
I don’t feel it's quite the same.. Or quite as so
I only know you are the colors in my way that shines in bright

הטקסטים כתובים בפשטות יתרה, אבל בזכות המנגינות והביצועים  אינם נשמעים פשטניים. תקשיבו ל – You Got Me השיר המסיים. הבנאדם שר את נשמתו האוהבת-סובלת.
חריג מסוים הוא Delilah עפ"י הסיפור התנכ"י. אסקרוב מתמקד באקט הקסם והפיתוי שבנשיקה איתה. הוא מעיד כי לא היה עד כדי כך טיפש ליפול ברשתה, ובכל זאת היה שם משהו מדליק בנשיקה. לא ההיגיון ניצח, אלא דווקא התחושה המיוחדת-מפתה שבנשיקה. המוסיקה נשמעת פולק אותנטי נוסח שנות השבעים. הצליל האקוסטי (גיטרה פסנתר-אקורדיון) מעניקים לשיר מרקם מענג.
האנגלית עוזרת לאסקרוב להישאר קרוב אל עצמו. זה בולט בשיר כמו Sorry, המתאר תוצאות של פרידה תוך כדי נגיעה באופיים של הנפשות הפועלות. המלודיה העיבוד האקוסטי, הקצב מובילים אותו למקום אליו חתר.  אסקרוב שר את הטקסט בבהירות, בטון נוגה שמכיל את עומק הצער. הסיום האינסטרומנטלי – במקומו, כמו משאיר עוד מקום קטן לחבור לסיטואציה ללא מילים.
אלבום של הלך רוח אפרורי, שמתווה את צורת המילים, המנגינות והעיבודים, וגם אם במהלך ההאזנה, יש תחושה של רצף מלודי חדגוני בטון ובאווירה, עדיין זה נשמע אלבום אותנטי, שראוי ליצוא לשוק הבינלאומי.

Looking For Love, Delilah, No More Sad Tomorrow's, Truth, Sorry, No Fear, Back To Life, Half A Chance, Mapo, King Without Throne, You Got Me

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן