ג'וני מיטשל: בוב דילן הוא זיוף

/5

הזמרת ג'וני מיטשל (Joni Mitchell) יצאה בהצהרה מפתיעה בראיון ללוס אנג'לס טיימס, כשאמרה כי בוב דילן הוא "בלוף" (Fake) וכי אין בו שום דבר אותנטי.
מיטשל היא זמרת, מלחינה, משוררת וציירת קנדית, ילידת 1943. אחת היוצרות הבולטות והמוערכות ומן המשפיעות הגדולות על סצנת המוזיקה של שנות השישים והשבעים בסגנון הפולק רוק. שמה נכרך לעיתים בנשימה אחת עם שמו של בוב דילן כיוצרים המשפיעים ביותר בחמישים שהנה האחרונות על עולם המוסיקה.
לדבריה, דילן הוא פלגיאטור (מעין "גנב אומנותי"), ומרבית המוסיקה שלו מבוססת על מה שלקח ממוסיקאים אחרים. מיטשל סיפרה כי מעולם לא העריכה את המוסיקה שלו כמקורית כמו שרבים חושבים. מיטשל התייחסה לדילן בעקבות  לאחר שהמראיין ציין כי שמותיהם (שלה ושל דילן) אינם השמות המקוריים עימם נולדו. על כך הגיבה מיטשל: "דילן אינו אותנטי לחלוטין, הוא גנב אומנותי ממש כמו וקולו ושמו מזויפים. בוב דילן הוא רמאות. אני והוא – כמו יום ולילה".לגבי שמה, טענה מיטשל, כי מדובר בשם חיבה שנלקח משמה המקורי פרטי Roberta Joan Anderson בצירוף שם משפחתו של בעלה Chuck Mitchell, בעוד בוב דילן נולד כרוברט צימרמן – Robert Zimmerman.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן