ג'ורג' בנסון Guitar Man

ג'ורג' בנסון Guitar Man

דליקטז שמזמין להקשיב ללא עכבות או היסוסים

4.5/5

ג'ורג' בנסון הגיטריסט המהולל (איך לא – אחרי 10 פרסי גראמי) שר את My Cherie Amour של סטיווי וונדר. רכות ג'אזית מלטפת, מלודית חמה, באילתור באוניסון עם שירה ללא מילים.
ג'ורג' בנסון שהופיע בישראל ב-2011, הוא אשף הקאברים הקליטים. הוא לוקח סטנדרטים של פופ, רוק, ריתם נ' בלוז ומשגר אותם למאזין באילתורים מורכבים בהירים מלהיבים, בקול נעים. הצליל טבוע בחותמו הסגנוני המענג. גיטריסט פסגות. מויסקיאי אקלקטי, פתוח. כל התכונות האלה משתקפות באלבום הזה.
האלבום נפתח ב – Tenderly, הבלדה המוכרת. האילתור וירטואוזי, מתוחכם, מסוגנן. Naima של ג'ון קולטריין – עוד קטע ג'אז קלאסי, מתחיל בסולו גיטרה לפני הצטרפות ההרכב – קוורטט עם דיוויד גארפילד (ששותף לעיבודים ולהפקה) בסולו פסנתר יפה. Tequila הוא בחירה מפתיעה. בנסון עושה מזה ג'אז פאנקיי בתמיכה של המתופף הרווי מייסון והבסיסט בן ויליאמס. האוברטונים שלו המוכרים שלו בגיטרה.
The Lady In My Life, גרסה מלודית לשיר של רוד טמפרטון, מאפשרת לבנסון אלתור פאנקיי כלבבו, כלבבנו, שמתעבה עם צליל מיתרים. מסוג ההפקות שהן חלק מהעולם המוסיקלי של בנסון. עוד כמה מטעמים – הגרסה הפאנקיית של Paper Moon באלתור ג'אז כייפי (ג'ו סמפל – פסנתר) סולו. סולו גיטרה בגוון צליל מיוחד מעניק בנסון ל – Danny Boy. מומלץ לכל גיטריסט. קטע לסטדינג אוביישן.
מה עוד? שירת סווינג מלודית רומנטית חמה ב- Since I Fell For You, בלדה מורחת בליווי ג'ו סמפל בפסנתר. ולסיום Fingerlero– הלטיני אלתור ווקאלי ללא מילים שקולח וזורם בשצף פאנקיי טיפוסי. זה נשמע כל כך ג'ורג' בנסוני … למעשה, כל האלבום הזה (12 שירים) הוא כל כך ג'ורג' בנסון, דליקטז שמזמין להקשיב ללא עכבות או היסוסים, ובמילים לועזיות פשוטות: Highly Recommended.

 

ג'ורג בנסון Guitar Man לייב

ג'ורג' בנסון פייסבוק

 ג'ורג' בנסון – Give Me The Night

עוד על ג'ורג' בנסון

ג'ורג' בנסון – איש גיטרה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן